Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli jos joku viittiis mitata 97 mallin escosta mikä mahtaa olla mitta etutolpista iskarin päästä toiseen iskarin päähän. ja vaikka alhaalta alapallonivelen keskeltä alapallon keskelle. tarttisin noita tietoja ku on tollanen "lintta" ei oikeen meinaa pysyä tiellä että onko koppa kieros vai mitä... siihen joskus vaihettu vasen nurkka
Jos joskus vaihdettu se nurkka joskus niin on tainnut unohtua kori robotissa käynti, käyppäs nelipyörä penkissä niin näet miten se kori on vääntynyt, ja niillä pitäisi olla arvot noihin autoihin kyllä.
kyllä se on aikoinaan käyny robotis. mut tulipa uus mälli eteen ja kaikki muuten kondiksessa mutta aina kun tulee isompi "hyppy" tiessä niin ensi n nokka nousee ja jouston alaslaskussa nykäisee lujaa sivulle päin meinaa väkisin mennä mettään "taas" alatukivarret puslineen vaihdettu varmuuden vuoksi. siksipä epäilen kopan suoruutta... ja tarttisin niitä mittoja että tietää onko järkee viedä robottiin...vielä
kyllä kävin tarkastamassa suuntauksen ja pieleshänhän se oli... kuskin pyörä kallellaan. ite epäilen silti että pyörän napa/iskarin tolppa olis vääntyny mut niistä mitoista asia varmaan selviäis....... ja jos napa oli vääntyny niin tekiskö se sellasen heijausliikkeen mistä ylempänä kerroin???
Katoppas muuten ekana alapallot. Kirjoitin tänne johonkin siitä aiemmin juttuakin kun kuskin fillari oli vinossa. Syy oli alapallo joka yksinkertaisesti oli aivan erilainen kuin apparin puolella, joku säästäny ja vaihtanut vaan toisen Ne kun vaihdoin pyörä oikeni oikeaan asentoon