Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pitäisi istuttaa vetokoukku autoon, mutta ekavilkaisulla en keksinyt, miten puskurin nahka irtoaa ilman suurempia vaurioita - onko kellään tarjoa kuvausta sen irrottamisesta. Asennusohjeessa kerrotaan seikkaperäisestii: "Irroita puskuri"
Samalla asialla itse, Kovilin koukku ja sähkösarja ostettuna. Mulla ongelmana on tuo sähkösarja, jonka pitäisi olla merkkikohtainen, mutta en löydä mistään autosta noihin liittimiin sopivia vastaliittimiä. Onkohan mulle tullut väärä johtosarja? Auto on 05 Mondeo farkku ilman tasonsäätöä. Johtosarjassa on yksi isompi leveä liitin ja toinen pienempi. Autossa vasemman takavalon vieressä on 2 liitintä, mutta ne on lähinnä neliön mallisia ja samanlaisia tai ainakin suht samanlaisia keskenään. Etsinkö johtosarjaa autosta väärästä paikasta?
Googlailin noin tunnin, mutten onnistunut löytämään minkäänlaista kuvaa sen paremmin koukun johtosarjasta, kuin siitä millainen autossa pitäisi olla ja missä.
Tenox kirjoitti:Samalla asialla itse, Kovilin koukku ja sähkösarja ostettuna. Mulla ongelmana on tuo sähkösarja, jonka pitäisi olla merkkikohtainen, mutta en löydä mistään autosta noihin liittimiin sopivia vastaliittimiä. Onkohan mulle tullut väärä johtosarja? Auto on 05 Mondeo farkku ilman tasonsäätöä. Johtosarjassa on yksi isompi leveä liitin ja toinen pienempi. Autossa vasemman takavalon vieressä on 2 liitintä, mutta ne on lähinnä neliön mallisia ja samanlaisia tai ainakin suht samanlaisia keskenään. Etsinkö johtosarjaa autosta väärästä paikasta?
Googlailin noin tunnin, mutten onnistunut löytämään minkäänlaista kuvaa sen paremmin koukun johtosarjasta, kuin siitä millainen autossa pitäisi olla ja missä.
Yleensähän ne koukun mukana tulevat johtosarjan liittimet tulee takavalojen liittimien väliin.
En kyllä itsekkään onnistunut löytämään kuin koukun asennus ohjeet.
Joo, oikeat liittimet taisi löytyä. Olivatkin ylempänä kuin nuo mitkä ekana bongasin. Nyt sitten mietitystä herättää se, että miten tuon mustan muovin saa irti. Siis sen mikä on verhoilua ylempänä ja johon esim. tulee se rullaverho kiinni. Ei näy mitään kiinnityksiä, muttei oikein ilkeisi repiäkään.