Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mösjöö kirjoitti:
Eikä muuten välttämättä olis huono asia ollenkaan. Vaikka nykyinenkin lupakäytäntö on vain lähes muodollisuus.
Just näin. Tässä ollaan lähestymässä vastuukysymyksiä. Koska tulee vastaan tilanne, että kuolemansyyn tutkintalautakunta osoittaa syylliseksi johonkin vakavaan onnettomuuteen osaamattomasti ( = ammattitaidottomasti ) tehdyn jarruremontin --> jarruremontin tekijän. Ja se maksaa! Tiedän tutkintalautakunnan syynäävän jarrut erittäin tarkasti.
Lupakäytäntö terävöittää vastuu- ja luottamuskysymyksiä - ja sitä kautta ammattitaidolla tehtyjä ja tarkistettuja korjauksia.
Ja milläköhän sitä voi todistaa kuka ne jarrut on korjannut, jos esim. korjaaja itse kuolee ko.onnettomuudessa?
Onneks osia saa jatkossakin esim. ulkomailta, ja työkalujen omistaminen ei ole luvanvaraista 8)
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
No ei yleensäkkään ole liukutapit metalli metallia vasten vaan on kumiholkki välissä,vanhas etuveto Escossa tapit on ainakin ruostumatonta joten eipä juutu kiinni minnekään.
Oikeat aineet oikeaan paikkaan niin toimii,väärät aineet väärässä paikassa tuhoavat yleensä enemmän kuin auttavat
Veljen mönkijästä lähti etujarrusatula irti ajossa, ja se oli tehtaan jäljiltä. Vehkeellä ajettu 200km siinä vaiheessa, että toheltaa ne ammattilaisetkin, oli sitten luvat ja paperit miten ammattiammattimiehen hyvänsä.