mikä vika?fiesta -97
mikä vika?fiesta -97
Moro
Ajelin mutsin fiestalla tänään tre-kok n350km,perille pääsin.Mutta nyt ei starttaa,virrat ok.
Kone ei sano sitte mitään?Oon aika lapanen näitten kanssa,joten apuja otettas nöyrästi vastaan.
Ajelin mutsin fiestalla tänään tre-kok n350km,perille pääsin.Mutta nyt ei starttaa,virrat ok.
Kone ei sano sitte mitään?Oon aika lapanen näitten kanssa,joten apuja otettas nöyrästi vastaan.
Re: mikä vika?fiesta -97
tönäämällä lähti,muttei enään starttaa.Eli taitaapi startti olla paskana?
Jos ei edesä äännä ni eiköhän se oo se startti. Äärimmäisessä tapauksessa voi olla maakaapeli irti tai muuten liitokset kehnot.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi
Katso solenoidille menevät johdot, itsellä teki vanhempi fiesta samaa. Oli Solenoidin virta irti
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ettei vaan olis akku ihan tyhjä tai tyhjennetty, pitäis mitata tai koittaa startata toisesta kärrystä kaapeleilla ennen ku lähtee starttia vaihtaan.
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Akku on melko uus ja virtaa on.Kyllä se solenoidipuolella vika taitaa olla,pitää tsiikata kunhan tästä muksun hoidolta kerkee.Tosiaan tönäämällä lähti ja sain sen järkevään paikkaan,saa ny lojua tossa ennenkun ehdin tarkemmin katsoa.
Kiitos vain vastauksista.
Kiitos vain vastauksista.
Mitä nää solenoidi huollot muute maksaa?Pakko mennä korjaamolle,kun täällä Kokkolassa olen enkä tunne ku ex-muijan täällä.Kyllä mä siltä kyselin muttei tienny
...Itekun tien,et autossa on viis pyörää-neljä alla ja ratti...Tampereelle pitäs päästä loppuviikosta 
Ei kait niitä solenoideja huolleta. Yleensä vaihetaan koko startti. Startti 100 € ja vaihtotyö 100 € = 200 €
Tärkein asia on tietenkin, että lähtee käyntiin työntämällä ja pääset takas Tampereelle..
Tärkein asia on tietenkin, että lähtee käyntiin työntämällä ja pääset takas Tampereelle..
Joo,ei auttas köyhän sairastaa..aattelin pihistää junalipuista-nyt meniki sitte pahasti pakkasen puolelle 
Oot nyt vaan siellä exäs luona ja keskityt niihin asioihin enemmän kun mutsis Fiestaan tai no, tiedä sitten. Asiat pitää kyllä aina priorisoida... 
Noni..Startistahan tuo vika löyty ja tarkemmin kaveri halus "räjäyttää"koko startin.Sisältä löyty muovinen kehä ratas,joka kokonaan poikki.Uus startti tilattiin ja ny mä lähen Tampereelle. 
alennusvaihteella oleva startti. kai hommasit samanlaisen?
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
No,tosta en nyt ihan satavarma ole?Tyypin ja rekkarin mukaan Fordilta tilasin,kyllä se noin ulkoapäin näytti ihan samalta.Lupasivat hyvittää vanhasta vielä 35e,kunhan saavat sen kasattuna-mikäs hiton "valtiosalaisuus" toi on
Jos niitä jollakin tapaa kierrätetään?Nii miksen voi lyödä rojut laatikkoon ja viedä heille...ei ymmärrä
juntaan vasaralla rojut sisään ja jeesusteipillä kiinni,eihä ne sanonu miten se pitää kasata..ja35ekiitos