Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli nyt kun talvi tulee meinasin äkkiä vaihtaa mk3 escoon mk5:sen penkit kysymys onkin:
miten nuo raudat saa vaihdettua päittensä?
onko persiinlämppärin liittimet samat? (en ole vielä purkanu mk3 penkkejä irti)
ja jos ei ole voiko liittimet katkaista ja tinata yhteen?
rigg kirjoitti:kylmällä koneella kiihdyttäessä ei voi painaa lusikkaa lattiaan kun booaa..
No miksi ei toimisi jos tinaat itse johdot kuntoon. En itse tiedä mitään escorteista niin en sano että olisi samat liittimet. Mutta helpoiten saat varmaan vastauksen kun vaan käyt kattomassa autoista että miltä ne liittimet näyttää.
joo mie oon purkanu autosta penkitki jo pois menee heittämällä 5:sen penkeistä purin kiskot pois ja jossain vaiheessa kun saan taas intoa puran nuo 3:sen penkitkin irti raudoistaansa
mutta oon vaa miettiny et ku 5:sen penkeist o 4 johtoa.. 2 menee persiin lämmittimeen ja 2 jonnekkin selkänojaan verhoilun alle onk ne kaikki lämmittimiä? eli jos katkasen ne ja liitän + ja - samaan johtoo
edit: siis + oma johtonsa ja - oma johtonsa tulipas selitettyä huonosti
sit toinen asia mikä mietityttää on tää penkin vöissä oleva airbagi hommeli kun aluksi otin ne irti noist penkeist nii ne rasahti ja sain semmosen sydärin et huh mutta onneksi niitä ei tarvita 3:sessa
rigg kirjoitti:kylmällä koneella kiihdyttäessä ei voi painaa lusikkaa lattiaan kun booaa..
Niinpä itekkin aikanaan kattelin niitä penkinlämmittimien piuhoja kun katkasia hajos ja totesin että hommaan alkuperäsen katkasian kun johtoo menee ja tulee,en alkanu soveltaa muita katkasioita.
Mittaa johdoista mikä on + ja mikä - että tulee oikein,helpottaa hommaa eikä tarvi arpoa