Kukas osaisi auttaa minua kun en ole saanut selvitettyä miksi mondeosta menee aina jarrulevyt kieroon?
Kyseessä on siis 99 farkku modeo, diesel.
Mitä on tehty: molemman puolen navat laitettu kuntoon, levyt vaihdettu, palat vaihdettu, satulat vaihettu, siis oikeastaan kaikki mahdollinen mitä voi vaihtaa eturenkaiden jarruosiin.
Jarruletkuja ei ole vaihdettu.
Mistä voisi johtua se, että joka vaihdon jälkeen pystyn ajamaan noin 1000 km jonka jälkeen taas levyt alkavat tärisyttää ja jarrupolin heiluu jarruttaessa.
Onko raidentangon päät hajalla? jarrupaineen säädin hajalla?
Tässä kyseisessä autossa on abd/abc jarrut... vai mitenkä se nyt oli merkattu rekisteriotteeseen.
vai oliko abe..
Jos ollakin on vain tietoa minkä korjaus voisi auttaa tähän tilanteeseen olisin erittäin kiitollinen.
Koska olen vaihtanut vuoden aikana 4 jarrulevyt eteen kyseiseen autoon.
viewtopic.php?f=3&t=38840
Sinne siis.
Miksi aina jarrulevyt kieroon?
Re: Miksi aina jarrulevyt kieroon?
Kaikki menee kieroon, kun on "huolimaton": asentaa osat ammattitaidottomasti, käyttää huonoja osia, kirjoittaa kyselyt autosähköosioon ja tietokone on kesäajassa.
(=ei herneitä)

Torque Vectoring Control
Re: Miksi aina jarrulevyt kieroon?
Tukivarren puslat.
Re: Miksi aina jarrulevyt kieroon?
jep ja nimenomaan se "takapusla"
Wanhat Audit
Tekno / Tenho Ruohoranta

Tekno / Tenho Ruohoranta