Joo se jäikin vähän mystiseksi. Kysyin alunperin Automaalta hintaa ja he vastasivat näillä
sanoilla: "118 euroa
tiivisteineen". Heillä ei ollut osaa hyllyssä, joten hain osan RS Huollosta.
Sieltä taas tiiviste ei kuulunut alkuperäispakkaukseen eikä heillä ollut siihen tiivistettä erikseenkään.
Noh ajattelin, että käytän sitten sen vanhan tiivisteen, mutta venttiiliä irrottaessa siellä
välissä ei ollutkaan mitään tiivistettä. Imusarjassa oli kyllä semmoset kumiset "huulet" mitkä
asettuu noihin venttiilin reikiin. Se ei vaikuttanut vaihdettavalta tai sillai perinteiseltä
tiivisteeltä, jos se oli se tiiviste. Ota siitä sitten selvää
Tosiaan taustaa vielä viasta niin, ongelmat alkoi jossain noin 220000km paikkeilla ensin tolla et
jos kierrokset kävi 4000rpm ja siitä anto laskee tyhjäkäynnille, niin auto sammui aina. Siitä
sitten tämän hetkiseen 267000km oltiin jo siinä pisteessä, että sammuu miltä tahansa
kierroksilta hyvin herkästi. Kylmäkäynnistykset takerteli ja kone yski ja tärisi.
Moottori on siis mustakoppainen 1.8L Zetec-E EFI (115PS).