Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli huohottimen holkit oli napsahtanu poikki meinasin ostaa uuden mutta varaosa liike ei niitä myy pitäis merkkiliikkeseen mennä! ja se maksaa...paljon
joten hajottaako koneen jos laittaa huohottimen putket yhteen ja kierrätää siten sitten öljyn takaisin koneeseen...
huohottimen hommaan jostain romuttamolta muttakun huomenna pitäisi auto viimeistään saada amiksesta pois
Edit: taitaapi olla mahdollista tinata nuo holkit kiinni kokeilen huomenna mutta vastatkaa silti!
rigg kirjoitti:kylmällä koneella kiihdyttäessä ei voi painaa lusikkaa lattiaan kun booaa..
siis mikähän nyt on hajonnut ja mistä. ei kyllä näillä tiedoilla pysty sanomaan mitä voi tehdä ja mitä ei.
huohottaa voi aina ulkoilmaan. Ja jos menee tukkimaan jonkun huohotuskanavan, niin öljyt voi etsiä uuden reitin koneesta ulos (öljytikku, kampuran stefa?)
Viimeksi muokannut Tekno, 03 Syys 2012 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LX on brasilialainen escortti. Ei ole valencia jollei joku ole sinne sellaista vaihtanu, vaan joku rellun sukuinen kone. Brassi koneen tunnistaa siitä että venakopassa lukee isolla FORD
Huohottimenletkut voit väliaikaisesti vetää vaikka mihin. Pääasia on että moottori pystyy huohottamaan. Letkuista voi tulla öljyä jonkun verran, joten älä pakosarjan päälle niitä letkuja laita.
Imusarjasta pitää tukkia kaikki ylimääräiset reiät mitä sinne jää, jos jää.
emax kirjoitti:LX on brasilialainen escortti. Ei ole valencia jollei joku ole sinne sellaista vaihtanu, vaan joku rellun sukuinen kone. Brassi koneen tunnistaa siitä että venakopassa lukee isolla FORD
Huohottimenletkut voit väliaikaisesti vetää vaikka mihin. Pääasia on että moottori pystyy huohottamaan. Letkuista voi tulla öljyä jonkun verran, joten älä pakosarjan päälle niitä letkuja laita.
Imusarjasta pitää tukkia kaikki ylimääräiset reiät mitä sinne jää, jos jää.
kyllä lukee isolla ford...mutta on kyllä valencian näköinen tuo kone... en sitten tiedä mistä mahtais tunnistaa paremmin? voin kyllä ottaa kuvan kun saan auton amiksesta pois tai liikutan sitä...nyt se on valmetin takana piilossa...
eli letkuja en saa tukkia? mutta verkon jos teippaaan putkien päähän niin ei mene likaa sinne letkuihin?
koska en pääse katsastuksesta läpi koska se vuotaa öljyä sieltä hieman...
rigg kirjoitti:kylmällä koneella kiihdyttäessä ei voi painaa lusikkaa lattiaan kun booaa..
Juu ensin kyllä pitäis tietää mikä moottori siel pellinalla on niin vois jotain apujakin saada?
Moottorit on voitu aina vaihtaa mihin vain eikä pelkkä vuosimallikaan sitä sano,jos on musta venttiilikoppa niin on VARMASTI valencia,huohotin putket moottorista voi pistää vaikka puhaltamaan pihalle,kunhan vaan ei tule mitään alipaine sun muu vuotoja niihin entisiin paikkoihin,ja tietty tulppaa ne mistä öljyä voipi roiskua pihalle!
Valencian kopassa ei lue FORD.
Se brassi kone on myös työntötanko kone kuten valencia, joten saattaa se vähän samaltakin näyttää.
Näyttääkö se tältä http://www.flickr.com/photos/19864651@N ... /lightbox/
Kuva on 340 volvon koneesta, mutta se on samaa sarjaa sen brassi koneen kanssa.
Jos et muuta keksi niin moni on vetäny huohotin letkut vanhaan limsa/tmv pulloon.