1.8 ZVH turbo Rakennus.
1.8 ZVH turbo Rakennus.
Eli tälläisen ajattelin rakennella fiestaan, ja tehdä vähän kertomusta tänne puolelle
Eli hommasin escortin 1.8 Zetecin, kohta puoleen purettu osiksi. 1.9 CVH Vesipumppu tilattu. 1.9 pumppu sen takia, koska siinä samassa on jakohihnan kiristin, niin ei tarvitse lohkoon porata sen reikiä. Vesipumpulle täytyy porata omat reikänsä, koska vanhat ovat tietenkin zetecin pumpulle. Öljypaluut olisi tukkia lohkosta siitä kohdin missä kannessa ei ole. ja tehdä öljy paluu linja lohkoon.
Mutta tätä päivitellään sitä mukaa kun työ etenee
Eli hommasin escortin 1.8 Zetecin, kohta puoleen purettu osiksi. 1.9 CVH Vesipumppu tilattu. 1.9 pumppu sen takia, koska siinä samassa on jakohihnan kiristin, niin ei tarvitse lohkoon porata sen reikiä. Vesipumpulle täytyy porata omat reikänsä, koska vanhat ovat tietenkin zetecin pumpulle. Öljypaluut olisi tukkia lohkosta siitä kohdin missä kannessa ei ole. ja tehdä öljy paluu linja lohkoon.
Mutta tätä päivitellään sitä mukaa kun työ etenee
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
No niinpä näkyy olevan. Aina sitä oppii jotain uutta Katso sitten että hammasprofiili on sama, 1.8 cvh:ssa ei ollu. 1.8:n pumppuhan on sama kuin -80 luvun 1.9:n pumppu.G_evo kirjoitti:1.9 CVH Vesipumppu tilattu. 1.9 pumppu sen takia, koska siinä samassa on jakohihnan kiristin, niin ei tarvitse lohkoon porata sen reikiä.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
ei se ainakaan hinnalla pilattu ole kun 11 dollaria maksoi uusi pumppu Ja markkinoivat tuota 1.9 sopivaa pumppua 1.6 sopivaksi, joten olettaisin sen olevan samalla hammastuksella
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
Ihan näin joitain osia tilaillessa. sattuuko 2 litrasessa olemaan samat kiertokanget kuin 1.8? olisi sarja eaglen kankia suht hyvään hintaan
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
Eli jatketaas, Osia etsien mennään vielä. Eaglen kiertokankia kysellen sekä rossilta mäntiä.
Jos joltain löytyy 1.6 CVH hemi kansi niin tarjotkaa! megasquirttia miettien sekä tuleeko bensa vai viina peli... Turbo nyt alkuun löytyy, mikä varmasti vaihtuu isompaan tulevaisuudessa.. Ilmaiseksi kun saa niin pitää hyödyntää tuollainen 1.9 TDI vaggilaisesta alle 1000km ajettu hurpo, mihin vaihdetaan näillä näkymin toisesta 2.5tdi koneen painepuoli. Molemmat siis garretteja. Laajakaista lambdaa tilailtu jo Sporttiauto.comista.
Äkkiä sitä saa rahaa tuhottua
Jos joltain löytyy 1.6 CVH hemi kansi niin tarjotkaa! megasquirttia miettien sekä tuleeko bensa vai viina peli... Turbo nyt alkuun löytyy, mikä varmasti vaihtuu isompaan tulevaisuudessa.. Ilmaiseksi kun saa niin pitää hyödyntää tuollainen 1.9 TDI vaggilaisesta alle 1000km ajettu hurpo, mihin vaihdetaan näillä näkymin toisesta 2.5tdi koneen painepuoli. Molemmat siis garretteja. Laajakaista lambdaa tilailtu jo Sporttiauto.comista.
Äkkiä sitä saa rahaa tuhottua
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
Tätä mielenkiinnolla seuraillaan 8) Rakentelu on juu kallista ja on se hyvä että että edes joku investoi...ja täällä saa muut katsella ilmaiseksi
Lähinnä se kiinnostaa, että kuinka suuri hyöty tuosta 8v kannesta on verrattuna 16v kanteen, kun tuo on aika suosittua kuitenkin.
Tuo ahdin vaan kyllä kuulostaa aika hirvittävän pieneltä, lähinnä pakopesän osalta Mutta ei kai siinä mitään jos kerta ilmaisosa on. Vai kannattaisiko myydä se ennen purkamista (akselin tasapaino säilyy) ja sit ostaa joku käytetty T3 vähintään, voisit jäädä jopa voitolle?
Lähinnä se kiinnostaa, että kuinka suuri hyöty tuosta 8v kannesta on verrattuna 16v kanteen, kun tuo on aika suosittua kuitenkin.
Tuo ahdin vaan kyllä kuulostaa aika hirvittävän pieneltä, lähinnä pakopesän osalta Mutta ei kai siinä mitään jos kerta ilmaisosa on. Vai kannattaisiko myydä se ennen purkamista (akselin tasapaino säilyy) ja sit ostaa joku käytetty T3 vähintään, voisit jäädä jopa voitolle?
Mondeo mk1 2.0 4d -96
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
pakopesä ei kyllä ole pieni tossa 2.5 litrasen turbossa katsotaan millaseen kompromissiin päädytään, ja se on vain alkuun testausta varten. kyllä sen jälkeen isompaa on tulossa, jos ei muualta niin ruotsin puolelta Turbobandit.comilta. varmaan lähtee kaverin kanssa isompi tilaus sinne puolelle.
Ja tuosta 8v kannesta ei kai muuta hirveää hyötyä ole kuin 8v ulkonäkö, voi yrittää katsastaa rs turbon tekniikkana
Ja tuosta 8v kannesta ei kai muuta hirveää hyötyä ole kuin 8v ulkonäkö, voi yrittää katsastaa rs turbon tekniikkana
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
miks tarvii yrittää katsastaa RST tekniikkana kun 2 litrasen zetecinkin saa ahdettuna leimattua?
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
http://www.summitracing.com/parts/ESP-5 ... refilter=1 Tälläistä vastausta tuli eaglelta ruotsista löytyy lähin myyjä kuulemma. ei ole hinnalla pilattu verrattuna burtonin versioihin
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
Vai ruotsista, soita US Partsiin ensin.
Ei varmaan ole hyllyssä ja lentona tulee kalliiksi, mutta jos maltat odottaa merikyytiä niin todnäk on hinta kohallaan.
Noihan on sitten kiinalaisia, mutta ei vissiin haittaa?
Ei varmaan ole hyllyssä ja lentona tulee kalliiksi, mutta jos maltat odottaa merikyytiä niin todnäk on hinta kohallaan.
Noihan on sitten kiinalaisia, mutta ei vissiin haittaa?
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
Jos kestävyys on samaa mitä eagle lupaa, n 900 hp asti. Muutenkin tuossa matkalla us partsiin mutta ajattelin katsella ensin mitä maksaa maailmalla suomessa kun tuppaa maksamaan aika hyvin yleensä ihan sama mitä ostaa
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
Eli, tuli näköjään löydettyä hyvä aihio 1.8 turboksi. sylinterit poraukseltaan STD koossa, olematon olake ja laakeripinnat kampiakselissa täydellisessä kunnossa. Nyt sit kai saa alkaa ostelemaan osia ja valmistamaan loput osat mitä tarvitsee
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
Kansi + imusarja ja muuta pikku hilpettä lähtee kohti Helsinkiä näillä näkymin perjantaina alkaa olemaan sitten suuremmat osat sitten haalittuna. ruiskua nyt sitten ihmettelemään... Kellään kokemusta Tatechista? tosin kyllä kiinnostaisi myös MS
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
nyt jumalauta linkki talteen, hukkuu koko ajan mistä nää männät piti tilata... -.-
http://wossneronline.com/forged_pistons ... 0c0c243ae2
ps. pakko rakastaa tätä sensuuria täällä
http://wossneronline.com/forged_pistons ... 0c0c243ae2
ps. pakko rakastaa tätä sensuuria täällä
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Re: 1.8 ZVH turbo Rakennus.
Ja tälläistä saapui kotiin tänään
http://s1091.beta.photobucket.com/user/ ... n.jpg.html
Katsotaan missä välissä tuon lohkon kiikuttaa koneistamolle.
RS turbon imusarja ja täydellinen kansi myös hommattuna.
http://s1091.beta.photobucket.com/user/ ... n.jpg.html
Katsotaan missä välissä tuon lohkon kiikuttaa koneistamolle.
RS turbon imusarja ja täydellinen kansi myös hommattuna.
Ford Fiesta Xr2i vm.1990 ex-
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm
Ford Sierra 2.0 vm.1985 ex-
Volvo 940 Turbo vm.1997 B230FT + M90 302hv/460nm