Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eli olen joka ikisestä paikasta yrittänyt etsiä miten säädetään kyseisestä cvh efi 1.6 myllyä.eli kyseessä tämä lambdaton malli missä on pyöritettävä meisselisäätö.mistä tietää milloin on arvot kohillaan?
ja toinen kysymys olis kaasuläppäkotelon rungossa edessä olevassa pyöritetävä suutin mihin tämä vaikuttaa?,millaista nyrkkisääntöä tämänpyörittelyyn olis?.
fiestaxr2i kirjoitti:Eli olen joka ikisestä paikasta yrittänyt etsiä miten säädetään kyseisestä cvh efi 1.6 myllyä.eli kyseessä tämä lambdaton malli missä on pyöritettävä meisselisäätö.mistä tietää milloin on arvot kohillaan?
ja toinen kysymys olis kaasuläppäkotelon rungossa edessä olevassa pyöritetävä suutin mihin tämä vaikuttaa?,millaista nyrkkisääntöä tämänpyörittelyyn olis?.
semmoinen nyrkkisääntö on että älä pyöritä yhtään mitään minnekkään kun et tiedä mitä olet tekemässä, ilman pakokaasutesteriä täysin mahdotonta...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.