Ekkerissä ei ole mitään varsinaisesti madallukseen tarkoitettua iskaria niin tuli mieleen että miten tuollainen motonetistä ostettu kyb merkkinen kaasuiskari mahtaa jaksaa moisen toiminnan?
auto nyt madallettu -40mm ja jos sitä joskus vielä enemmän innostuisi pudottamaan niin tuleeko siitä enemmän rääkkiä iskarille? nyt on ollut reilun vuoden verran paikallaan iskarit ja hyvältä tuntuu vielä kun yritän parhaani mukaan kiertää kaukaa kaikki töyssyt ym. ja muutenkin hitaasti ylitän korotettuja suojateitä.
miten pitkää teillä on kestänyt hyvänä iskarit madalluksen kanssa?
Kaasuiskarin elinkaari?
Kaasuiskarin elinkaari?
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Jos madallusta on maksimissaan toi 40mm niin kyllä vakio iskarit kestää ihan hyvin.
Jos madallusta enemmä, niin sitten kannattaa hommata uudet tuubit.
Ittellä Focuksessa nyt 40tkm ajetut vakioiskarit ja ihan hyvältä tuntuu vielä.
...ja madallusta 40/30mm
...Se, että se iskari on ostettu motonetistä ei muuta asiaa millään lailla...
Jos madallusta enemmä, niin sitten kannattaa hommata uudet tuubit.
Ittellä Focuksessa nyt 40tkm ajetut vakioiskarit ja ihan hyvältä tuntuu vielä.
...ja madallusta 40/30mm
...Se, että se iskari on ostettu motonetistä ei muuta asiaa millään lailla...

Meitsin pikku-broidin sierrassa madallusta 40mm ja myöskin Kyb:n iskarit.. Hyvin ovat toimineet vaikka lienevät olleet alla jokusen vuoden, tiedä sit kilometreistä mitä on ajettu..
Omaani (Probe) on tulossa intraxin 40mm pudottavat ja ajattelin myöskin vakio patejen seuraksi ne nakata...
Toisaalta vois ajatella et jos vakio jousten kanssa iskarit kestää keskimäärin 60-70tkm, ni eipä se suuresti kukkarossa tunnu vaikka joutuis iskareita madalluksen takia vaihtamaan 10-20tkm useammin
Nielee tämä auto-harrastus muutenkin tuota valuuttaa kiitettävästi, että eipä se siinä konkurssissa liiemmin tunnu.. Ja toisaalta kuinka moni pitää samaa autoa niin kauan et joutuu vaihtaan iskarit useampaan kertaan


Toisaalta vois ajatella et jos vakio jousten kanssa iskarit kestää keskimäärin 60-70tkm, ni eipä se suuresti kukkarossa tunnu vaikka joutuis iskareita madalluksen takia vaihtamaan 10-20tkm useammin




ööö....en minä ainakaan..nyt kävinKessi kirjoitti:Meitsin pikku-broidin sierrassa madallusta 40mm ja myöskin Kyb:n iskarit.. Hyvin ovat toimineet vaikka lienevät olleet alla jokusen vuoden, tiedä sit kilometreistä mitä on ajettu..Omaani (Probe) on tulossa intraxin 40mm pudottavat ja ajattelin myöskin vakio patejen seuraksi ne nakata...
Toisaalta vois ajatella et jos vakio jousten kanssa iskarit kestää keskimäärin 60-70tkm, ni eipä se suuresti kukkarossa tunnu vaikka joutuis iskareita madalluksen takia vaihtamaan 10-20tkm useammin![]()
Nielee tämä auto-harrastus muutenkin tuota valuuttaa kiitettävästi, että eipä se siinä konkurssissa liiemmin tunnu.. Ja toisaalta kuinka moni pitää samaa autoa niin kauan et joutuu vaihtaan iskarit useampaan kertaan
![]()
vasta toisen kerran katsastus asemalla....



kyllä noi autot vaihtuu nopeemmin kun bensa tankissa... 8)
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34