anon kirjoitti:Onko nokkapyörä oikein päin laitettu.Jos ei ole se saattaa selittää, että hihna ei kulje hihnapyöran
keskellä,niinkuin sen kuuluu kulkea.
Nokkapyörä painuu pohjaan saakka, joten on oikein päin.
emax kirjoitti:
Pinta kaasulle saat vähän rikkautta kun nyppäät irti ja tukit sen alipaineletkun joka menee imusarjasta paineensäätimelle. Nykimään ja/tai "hornaamaan" se moottori alkaa jos on laihalla. Suosittelen myös seosmittaria. Laajakaista on ehdottomasti kätevin ja paras, ja turbossa ehdoton, mutta
"vähän kireemmässä" vaparissa pysyt jokseenkin kartalla tälläiselläkin http://www.siipicossu.com/seosmittari.htm
Ja lämmitettävällä 4 johtoisella lambdalla.
Tuo on siis se kapeakaista..? Taidan ostaa valmiina, kuin että rupeaan kolvaamaan.. Ei meinaan pysy hitsauskolvia pienemmät omissa käsissä
country sedan kirjoitti:
Käytä vaan pidempään, termari todnäk aukeaa jossain 20-25min kohdalla jos tyhjäkäynnillä raksuttaa.
Joo täytynee tässä monotella lisää.
Tuota massamittarinsäätöä tutkinkin jo, siinä on se osoitin ja ristipääruuvi, josta näköjään säädetään, näyttäis olevan helppoa jopa tien päällä
Niin muuten, kävin tänään konttorilla sopimassa muutoskatsastukselle ajan, mutta jäi kyllä vähän epäselväksi inssin antamat ohjeet, kun kaasarista vaihdetaan ruiskuun...

Siis sain sellasen listan johon merkitään varaosanumerot, vertailunallista ja omasta autosta, mutta mulla on se Rakenteelliset erot- dokkari, joten luulisi sen riittävän, ainakin riitti kolme vuotta sitten jarru/taka-akseli muutokseen. Toisaalta Sierrahan on saanut ruisku-ohc:llä myös ilman S- varustelua, jolloin ei tarvitse taakse vakaajaa..?
Niin pakomelun tilapäisvaimennus jo työn alla, hitsailen huomenissa ns. desibeli-vaimentimen, eli semmoinen suppilo putken uumeniin, kun ovat sen verta tarkkoja varmaan isommassa kaupungissa.. Ei sillä, vaikka tehot puoliintuis hetkeksi, on niitä silti yhtä paljon kuin 1.2 Civicissä vakiona

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER