puman mittariston "parantelua"

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
alec89

puman mittariston "parantelua"

Viesti Kirjoittaja alec89 »

Elikkäs oon nyt puolisen vuotta katsellut tota puman edestä valaistua vanhaa analogimittaristoa ja kyllästynyt siihen miltä se pimeessä kiiluessaan näyttää, eikä tuo 10k kilometrimittarikaan miellytä.
Joten löysimpäs pumapeoplen foorumilta ohjeet digimittariston vaihtoon ja kolvi pysyy kyllä kädessä. Mutta mietin siihen plasmapohjia koska tuo edestä valaisu olis mun mielestä voinut jäädä 80 luvun kikottimiin ;)
Mutta isoin kysymys oliskin se että mistä bongaan uudet mittarineulat tuohon koska niissähän ei ole mahdollista taustavalaisulle et neuloihin syttyis "valot" luulen että jonkun 3 tai 4 koppasen mondeon neulat saattais jopa olla passelit siihen ja aina taustalle yhdet ledit tms kötystää valoiksi... mutta kysymys mistä neulat... lojuuko jollain hyllyllä tms? tuomioita ja lisäajatuksia vastaanotetaan!
jsel

Re: puman mittariston "parantelua"

Viesti Kirjoittaja jsel »

Mulla olisi ylimääräinen digimittaristo joka oli tarkoitus escotiin pistää, mutta kerkisin myymään escon pois. -98 fiestasta lähtöisin mittaristo muistaakseni.
alec89

jsel kirjoitti:Mulla olisi ylimääräinen digimittaristo joka oli tarkoitus escotiin pistää, mutta kerkisin myymään escon pois. -98 fiestasta lähtöisin mittaristo muistaakseni.
okei! sattuuko sulla oleen siihen muuten sitä liitintäkin jopa? :P heit yv. paljonkos siitä tahdot ja mitä mittarilikema näyttää jne :) hetken jo ehdin huolestua eikö tääl oo yhtään rakenteluhenkistä porukkaa foorumilla :P

*edit ja jos jollain jotkut kivemman näköset mittarineulat olis hyllyllä niin kiva :P
alec89

*up* ^^

mittarin neuloja kenelläkään? :P
alec89

Noniin uus mittaristo hyppysissä ja huomenna autopurkaamoa kollaamaan!
nahkiss

Viesti Kirjoittaja nahkiss »

muistaakseni projectpumassa tai pumapeoplella oli joku joka laitto mondeon mittaristot.
http://www.youtube.com/watch?v=ySwlk-idOs4
Tuolla uploajan nimellä kun hakee niin voi löytyy jelppiä niihinkin.
Vastaa Viestiin