Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
auto vm 1981 1.1 valencia siis alunperin ja nyt siinä 0n 1987 XR3i:n tekniikka ja 4-vaihteinen loota. pakki on 1-vieressä. en siis itte oo tekniikkaa vaihtanu mut olis kiva tietää et mikä laatikko toi on
vaikee sanoo, mut se on ainut mikä tuntuu järkevimmältä noista. tuskimpa tohon sentään takavetosen laatikkoa oltais laitettu. olis meinaa aika mukava mk3 esco jos olis takaveto
ok. pitää varmaan hommaa jostain 5 lovinen laatikko. loppuu välitykset kesken... mittarin mukaan 4 vaan n.180km/h. missä kohtaan Xr3i:ssä rajoitin ottaa yleensä vastaan? toi kiertää erillisen mittarin mukaan 7300. saisko rajoitimen jotenkin pois?
Voipi olla ettei jaksa enää vitosella sen enempää kerätä vauhtia. 5 lovinen on kyllä muuten mm. matka-ajossa ehdoton.
No en mä kyllä rajotinta lähtis noku koneesta irti repimään. Ihme että pysyy venat mukana edes tossa +7000rpm.
Oxidius kirjoitti:no se onkin rallipeli =) se kansi on laitettu ihan kunnolla et uskoisin et se kestää jos rajoittimen ottaa pois. toinen onkin sit kestääkö alakerta
elä hel##tissä särje sitä konetta ottamalla rajotinta pois.se on yks ohi pykälä ja se on siinä.voin kertoo ihan kokemuksesta.mulla tuli vaan rajottimeen häiriö,toimi ylempänä vasta ja sen moottorin tarina katkesi motoparkkiin lähtöviivalle.