Puman tyyppivikoja ?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
rantaesa
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Joulu 2011 08:15

Puman tyyppivikoja ?

Viesti Kirjoittaja rantaesa »

Tuli ostettua tuollainen -98 puma jolla ajettu 83tkm . Monta autoa katseltiin läpi ja suurin ongelma oli ruoste , toinen oli kytkin joka oli loppu monessa autossa jopa 130.000km kohdalla, onko tämä tyyppivika vai olisko syytä käyttäjässä ? Tuo ostamani puma oli uutena ruostesuojattu ja lisäsuojauksetkin tehty jotenka se asia on kunnossa mutta kysyisin mitä tyyppivikoja näissä yleensä on ollut ja mitä noilla kilometreillä on tuloillaan , mihin kannatta varautua ?
HarHar
Viestit: 14
Liittynyt: 24 Touko 2011 16:36

Re: Puman tyyppivikoja ?

Viesti Kirjoittaja HarHar »

En tiedä onko ajankohtaista enään, mutta kaverin Pumassa oli törkeän pehmeät ne etulokarit siitä oven alta helmasta ylöspäin vaikka oli silmämääräisesti ihan ehjän näköstä pelkiä....Uuden omistajan korkkari humpsahti läpi kun potki jäitä siitä irti :D

Takavalot imi kosteutta sisäänsä kun pesusienet vaikka ne tiivistettiin uusiksi.

Ei nyt mitään muita ihmeitä tuu mieleen.

P.s: Oli muuten aika ärhäkkä vehje ajaa reilua 200mk/h ku siinä oli joku kunnon kisa-alusta istutettu joskus saksan-maalla. (Oli alunperin ollu kai joku rata-auto tms.) Hemmetin tarkkaohjaus ja mukava oli ajaa. Autosta sitemmin meni lohko halki ja joku romuttamon ukko osti sen ja nypers sinne ilmeisesti uuden tekniikan.
Vastaa Viestiin