Minulla on FORD MONDEO III Sedan (B4Y) 2.0 16V TDI -01, olen ihmetellyt mistä johtuu kun ei tule lämmintä ilmaa auton sisälle puhaltimista ja ainoat puhaltimet mitkä toimivat ovat kojelaudan päällä olevat eli etupaneelista ei tule ollenkaan tuuletusta. Lämmön säätönappi toimi vielä muutama kk sitten mutta sekään ei enää näyttäisi toimivan ja puhalluksen suuntausnappi ( jaloille, taakse jne ) ei toimi ollenkaan. Voisiko olla napissa vikaa? Sulake, onko sisätilan puhaltimet jotenkin kytköksissä ilmastointiin joka tyhjä?
Apuva kaivataan, T. Ensimmäinen Ford käytössä
Tuleetus ei toimi eikä tule lämpöä??
Re: Tuleetus ei toimi eikä tule lämpöä??
äijällä on sama mondeo ja ja täysin sama vika ja oon ymmärtänyt että siellä on joku sähköinen moottori joka jakaa ilmaa että siinä voisi olla vikaa.
2016 Focus RS
2006 Mondeo ST220
2006 Mondeo ST220
itse olen ymmärtänyt et siellä on juuri joku sähköinen säätö hässäkkä joka ensisijaisesti lykkää lämmintä tuulilasille, vasta sitten kun moottori on tarpeeksi lämmenny tulee lämmintä muualle.
mutta kyllä jaloille pitäis jotain ilmaa tulla jos sen säädön laittaa kokonaan jaloille.
toimiiko se tuulettimen nopeussäätö? eli tuleeko sitä ilmaa ollenkaa?
mutta kyllä jaloille pitäis jotain ilmaa tulla jos sen säädön laittaa kokonaan jaloille.
toimiiko se tuulettimen nopeussäätö? eli tuleeko sitä ilmaa ollenkaa?
"harder" is not a very good safeword
Nopeuden säätö toimii mutta lämmönsäätö eikä kohdistus toimi
kokeileppa sellaista että mee autoon, laita virrat päälle ja tuuletin nollille jonka jälkeen kääntelet sitä vipua jaloille ja lasille, sieltä pitäis kuulua sähkömoottorin ja vivuston ääni..
"harder" is not a very good safeword
Ei kuulu sähkömoottorin ääntä. Ettei sitten olisi ihan vaan sulake mennyt? Ymmärtääkseni tuo voisi johtua siitäkin.