Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sitä itekki oon vähän ajatellu et suuttimet joutis vaihtaa,Mut sit taas ku tos on ny toi 32joku weberi jos on 160 ja 180 suutin
ja vakios tais olla molemmat 160? nii vois riittääkkin ruiskun vakio suuttimet ruokkimaan,ku eihän tossa ole ku 0,8ahdot ja 250hp mut noh sen näkee sitte
Ne is:n vakio suuttimet loppuu ennen kahtasataa auttamatta. Muutenkin se suisku ei ymmärrä säätää sytkää enää ahtojen puolella.
Is:n imusarja ja cossun ruisku niin on huomattavasti parempi vaihtoehto. Cossun vakio suuttimet riitää sitten jo tuonne 285 paikkeille ja toimii ahtojen puolella sytkän säätökin.
No jos suuttimet vaihtaa nii mitkä sinne sit pitäs laittaa? ja ohjaus yksiköksi ajattelin megaa kylläkin
Mutta mites sit noi jotkut on saanu is sierran oman ruiskun toimimaa turbon kera? Ja minkäslainen megan pitää olla?
ford sierra 89vm kirjoitti:No jos suuttimet vaihtaa nii mitkä sinne sit pitäs laittaa? ja ohjaus yksiköksi ajattelin megaa kylläkin
Mutta mites sit noi jotkut on saanu is sierran oman ruiskun toimimaa turbon kera? Ja minkäslainen megan pitää olla?
Jos säädettävän ruiskun laittaa(mega) niin suuttimet melkein mitkä vaan vaikka esim. 630cc niin ei vät lopu heti kesken ja saa säätöihinkin helposti.
Saa sen toimimaan jotenkin mutta vaatii kikkailua ja tietää mitä tekee. Ja kun siihen is:n ruiskuun vaihtaa isot (esim cossun suutimet) niin vaikea saada toimimaan niin että seos pysyy hyvänä vedossa ja normi ajossa. Yleensä syö soppaa reilusti kun ajele nätistikin.
Periaatteessa hommaat ruiskun imusarjan ja riittävät suuttimet sekä suutintukin. Megan laitat ohjaamaan ruiskua sekä sytystä. Tuossa ny olis yks valmis paketti millä pääset alkuun, eikä hinta huimaa jos ruvetaan hestekkiin tai tatekkiin vertaileen ja lisää ominaisuuksia saa boksia päivittämällä. http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... ucts_id=45
Elikkä nyt sain vihdoin hommattuu is ruiskun kannen ja eiku putsailee ja osia vaihtelee ja kierteitä kunnostelee sun muuta pientä..Elikkä ruiskua ei saa pelaa turbon kans jos ei hommaa megaa?
ja suuttimet on pakko vaihtaa isompii eli sit pitäs selvittää vähän et minkäs kokosia sinne rupee laittamaan,Mietityttää se et mites toi on sit kaasarin kans saatu toimimaa?
pitäs nyt vaa vähän saaha selville et minkäs laista megaa sinne rupeen laittaa ja pitäis vähän kattoo tota nykystä boksii mikä siel nyt on et onks se vakio vai ei vakio kuoris se ainaki on
kylmä ainaki aattelin et ruisku ja uuet hilppeet kantee,mega ja sit penkkii säätämään