Huomasin tänään sellaisen vian tuossa mondeo sedan -98 1,8:ssa, että auton valot alkoivat vilkkumaan ja pyyhkijät pyyhkimään aivan itsestään. Autossa ei siis ollut virrat päällä taikka avainta lukossa. Lisäksi mittariston valoista osa vilkahteli ja bensiinin määrän osotin heilahteli. Auto lähti käyntiin silloin kun "sähköjen vilkkumisessa" oli väli, mutta jäi varmaan kymmeneksi sekunniksi päälle sen jälkeen kun käänsin virrat pois ja otin avaimen lukosta.
Annoin auton lämmetä sit tyhjäkäynnillä kunnolla ja vika lähtikin iltapäiväks pois, mutta siellä se parkkipaikalla mulle taas vilkutteli äsken ku kävin tarkistamassa! Kävin siinä myös aika läjän piuhoja crc:llä läpi.
Oon täysin hoomoilasena tän asian kanssa! Jos joku tietää mitä tolle vois tehä ois kiva kuulla!!
Sellasia pieniä sähköongelmia tossa on ollu, että kuskinpuolen penkilämmitin ei toimi ja pelkääjän puolen sivupeilin lämmitin ei toimi. Oon vaihtanu myös pyyhkijöiden sulakkeen kun se paloi ja laiton pykälää järeemmän tilalle.. mutta nää tuskin vaikuttaa tähän mun ongelmaan?
Eli nyt joutuu sitte vetäsee akusta toisen navan yöks irti, että pääsee aamulla työmaalle