Mikä tämän liittimen funktio on(liitin joka menee kai vaihteistoon)?

Autoon on vaihdettu moottori.
Näkeekö tuosta koodista, että mistä vuosimallista moottori on peräisin?

Löytyykö tätä puhaltimen lämpökytkintä motonetistä? Onko oikea tähän mottiin?

Eh .. No eikai nyt sentään? Kuulahan siellä on, funktiota en enää muista mutta eikös se nyt kuitenkin ole muovia, ikääntyessään kulu ja ala pikkuhiljaa päästämään vettä ohi.rangleri kirjoitti:tuolta termostaattikotelossa on vahakuula jonka tarkoitus on sulaa jos termostaatti jumittaa tai muuten lämmöt nousee liikaa,
Mä oon taas tuon kuullu ennenkin. Mutta se että onko se alunperin "sulakkeena" vai jonain ilmaventtiilinä niin en täysin tyhjentävää vastausta ole saanu. Muutamasta kotelosta se kuula on kuitenkin ollu kokonaan kateissa mm. kahdesta mitä mulla nyt on.Krisse kirjoitti: Eh .. No eikai nyt sentään? Kuulahan siellä on, funktiota en enää muista mutta eikös se nyt kuitenkin ole muovia, ikääntyessään kulu ja ala pikkuhiljaa päästämään vettä ohi.
Tollasta sulavaa vahakuulajuttua en ole tämän Voortiharrastuneisuuteni aikana vielä kuullut vaikka kyseisestä kuulastahan on joka syksy juttua foorumeilla.
Ensin kummi sitten termari (jousi kanteen- eli lämpöön päin) ja sitten sokkafordmies83 kirjoitti:Nyt on ongelmana sellainen että kumitiiviste on liian paksu enkä saa termosttaatia lukittua paikalleen, ellen laita kumia lukituslangan ja termostaatin väliin.
Se kumi on niin paksu ettei saa sokkaa paikalleen jos laittaa oikein.emax kirjoitti: Ensin kummi sitten termari (jousi kanteen- eli lämpöön päin) ja sitten sokka