Xr3:n tehot? ja mikä ruisku RST:ssä on?
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
Xr3:n tehot? ja mikä ruisku RST:ssä on?
eli paljos tollasessa on tehoa,taitaa olla kaasari??sit toinen kyssäri onko RS turbossa sama ruisku XX3i:ssä?? mietin vaan ku entinen auto meni liikkeeseen takas vikojen takia niin et vois tollasen ostaa vähäks aikaa
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
Ne tehot? xr2/xr3 94hp. xr2i 110hp xr3i 105hp ja molempien turbot 132hp lähteestä riippuen...Niin kumpiko käy helpommin? Kutittaa vaparista 130 vai pistää mutka? Tietty onhan ahtimessa aina oma status. Näinhän Fordkin on varmaan aikoinaan päätelly 

Escort 1.8 stw chia
Fiesta xr2i (evo)
Fiat 600,850 Abarth (replica)
Fiesta xr2i (evo)
Fiat 600,850 Abarth (replica)
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
Vaihtamalla vaikkapa ohjauspaineensäädin jostain turbo saabista voipi tuo K-jettikin käydä. En nyt mene varmasti sanomaan pitääkö muuta vaihtaa turbollisen auton K-jetistä, K/KE-jet gurut ehkä valaisee lisää...siis oon vaihtamassa konetta mut en olis jaksanu vaihtaa ruskua, sitä tarkotin et olis päässy helpommalla jos Xr3i:n ruisku olis käyny
korjausväli huom pitempi.tosin tässä on kahta koulukuntaa,toiset ei piittaa jos vekottimet kestää yhen illan mut parkuu niin v..usti,toiset tykkää ajella 130 heposella ja keskittyä muuhunkin kuin korjaamaan escorttia ilta toisen jälkeen .. mutta.makunsa kullakin!ja siitä korjaamis puolesta ja cvh:n virittämisestä voin keskustella hamaan aamun koittoon..JesseT kirjoitti: Kestävämpi ehkä, mutta ihan vain mielenkiinnosta - miksi ihmeessä mukavampi?
irc voicecoil
vaikuttaako siltä että on vimosen päälle rakentamassa?kyllähän minä sen tiedän että rst:n saa kestämään mutta sillon ei olla enää 250 heppasena enää vakioruiskulla ja alakerralla käyttöö jos meinaa että voi huoletta tuubi suorana laskee menemään.Oxidius kirjoitti:no niin niin. mut mietin vaan et olisko niissä ollu samat ruiskut niin olis päässy helpommalla.
irc voicecoil
ja tähän iäisyys kysymykseen,vanhalla alustalla ja usein liian huonoilla renkailla vanhassa autossa tällanen teho määrä tekee varsinkin eskortista jo tosi mukavan ajaa.itse muistelen kauhulla niitä urasta vetelyjä,vetelyjä,kaikenlaista kampeemista omassa autossani jossa ei ollut edes 250 hp,lähellekkään.suuntautuuko se teho enää asfalttiinjos on paljon yli 200 heppaa escortissa? onko kiva ajaa autoa jossa on tehoa enemmän kuin ominaisuuksia?tai onko se edes turvallista..JesseT kirjoitti: Kestävämpi ehkä, mutta ihan vain mielenkiinnosta - miksi ihmeessä mukavampi?
irc voicecoil
Jos korissa, alustassa tai renkaissa on jotakin erityistä vikaa, niin se sitten erikseen. Itse vaan pidän ahdettua versiota paljon mukavampana, koska melutaso on matalampi ja vääntöalua paljon mielyttävämpi. Ei tarvitse vaihtaa läheskään niin paljoa normaliajossa ja on se kiva kun sitä voimaa tulee niin vaivattomasti kun kaasua painaa pari % lisää.
mut kun autolla on vaikeaa ajaa ilman koria tai alustaa,ei se pelkkä kone ole tie onneen ja autuuteen.JesseT kirjoitti:Jos korissa, alustassa tai renkaissa on jotakin erityistä vikaa, niin se sitten erikseen. Itse vaan pidän ahdettua versiota paljon mukavampana, koska melutaso on matalampi ja vääntöalua paljon mielyttävämpi. Ei tarvitse vaihtaa läheskään niin paljoa normaliajossa ja on se kiva kun sitä voimaa tulee niin vaivattomasti kun kaasua painaa pari % lisää.
irc voicecoil
Oho sainpa kerrankin kunnon keskustelun aikaseks...Yleensä oon pistäny pisteen keskustelulle,ehkä oon niin tyhmä,että kukaan ei viitsi enää vastata...
No alunperin kun kysyttiin noita tehoja niin kyseinalaistin sen,että kannattaako XR Fordeja turbottaa pelkästään sen takia,että päästäisiin vakio turbojen tehoihin,koska ruisku CVH moottorin saa sinne suht.Helposti ilman ahdinta,eli koko pakkaa ei tarvitse pistää konehuoneessa/moottorinohjauksessa uusiks.Ja Jesselle jo vakio RST on nautinto ajaa koska ahdin lähtee jo alhaalta mukaan,sehän tiedät;kuten myös...AAA Tultiin pari tuntia sitten Naantalin muumimaailmasta tars varmaan ruveta kohta kirjotteleen tonne Kännitopicin puolellee ööö

Escort 1.8 stw chia
Fiesta xr2i (evo)
Fiat 600,850 Abarth (replica)
Fiesta xr2i (evo)
Fiat 600,850 Abarth (replica)