Outo sähkö härö
Outo sähkö härö
Tässä kuluneen kuukauden aikana on ilmenny outo härö. Liipparin sulat menee itellää ees taas pari vetoa vaikka en koske viikseen ollenkaan. Vika ei kato aikaa tai paikkaa ku se ilmaantuu. Ja samalla toinen ongelma on toi kylmällä moottorilla liikkeelle lähtö ku tarttee hidastaa stoppi merkin kohalle niin motti sammuu. Lähtee avaimesta käyntii kuin ei olis mitään vikaa ollukkaan ja käy tasasesti. Vika ei ilmene josko jaksaa savun verran ventata ennen ku lähtee liikkeelle kuitenkin tyhjäkäynti on ku vanhemmassa diisselissä motin ollessa kylmä mut ajon jälkeen samallainen ku kuuluu bensaskonees olla ja toimii ku vikaa ei koskaan olis olemassa. Kaikki muut osat on uusittu paitsi kampiakselin asentoanturi, nokka-akselin asentoanturi ja termarikotelossa oleva alempi anturi. Olisko jolekkin tullu samallaista vastaa tai mistä lähtisin liikkeelle? johto liitoksia on käyty wd40:n avulla läpi mitään tulosta ei kuitenkaan ol saanu aikaseksi häröjen häviimisen suhteen. Samoin on tarkisteltu johtoja ettei niis ol kuoret hapertunu.
Skoda favorit 136L -93 1,3
Datsun Nissa sunny farmari -80 1,3
Mazda 323 -85 1,5 GT
Mazda 323 -89 1,5
Opel kadett -87 1,3
Mondeo -93 CL/CLX 1,8
Mondeo -96 CLX/STW 1,8
Datsun Nissa sunny farmari -80 1,3
Mazda 323 -85 1,5 GT
Mazda 323 -89 1,5
Opel kadett -87 1,3
Mondeo -93 CL/CLX 1,8
Mondeo -96 CLX/STW 1,8
- sukeltaja-ankka
- Viestit: 6
- Liittynyt: 28 Huhti 2011 13:51
Re: Outo sähkö härö
Imuilman lämpötila-anturi ja moottorin lämpötila-anturia epäilisin ite. Jos ei kone tunnista, minkä lämpöinen masiina on ja tekee seokset sen mukaan sitten vähän miten sattuu.
Escort mk6 -97 1,6 Zetec 16V "Naksu". ja violetti, tottakai.