Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mikä on kun jarruttaessa saa lyödä polkimen melkein pohjaan ja tuntuu kuin mitään ei tapahdu.. kyllä se jarruttaa mut ei sillain ku pitäis..
ilmattu on 3 kertaa pääsylinteri vaihdettu, levyt sekä palikat on uudet..??
ja mikä on kun välillä kaasua painaessa se tuntuu ku se miettis lähtiskö vai ei?? kiitos viisaudestanne...
vähän samaa,kun vaihdoin just ja ilmasin..
pikkuhiljaa paranee kun ajaa.
putsasitko levyt ja palat hyvin?itte vähän fuskasin,suihkutin jotain moottorinpesuainetta kun ei ollu jarrunpuhdistus-sprayta eikä asetonia
ja vanhan taunuksen kaksipiiriset jarrut,en ilmannut takapyöriltä
vaikka varmuudeksi aina pitäiskin..
Jarruista sen verran että jos oot just kaikki laittanu uutta ni kestää hetken ennenku asettuvat kohdilleen...saattaa joutua ajamaan 100-200km ennen kun on hyvät...
kaasusta en osaa sanoa..sitäkin on omassa..jos paikaltaan lähtee..tai jos ihan pohjaan polkasee,mutta kun aavistuksen keventää niin kulkee hyvin..
jarrut voi olla lasittuneet jos on ollu pitkiä jarrutuksia tai sitten vaan
turhan kovaa materiaalia?
oon tykänny noista motonetin halvimmista paloista,aika pehmeät
muta pysäyttääkin ihan hyvin normaaliajossa..nyt on jotkut toiset palat paikoillaan,en muista merkkiä..
kaikki letkut ja putket on tarkistettu 2 kertaan
niin tosta nokasta vielä.. jos on hydrauliset nostimet venttiileis ni ei tartte säätää vai? ja nakuttaminen johtuu nokan kulumisesta????
venttilejä ei paljon voi kun vaihtaa,voi se nakuttaminen johtua siitäkin että joku/jotkut venttiilit on loppu,mutta kyllähän se akselikin kuluu tosiaan.
ja jos venttilejä on palanut niin tietysti se tuntuu käynnissäkin sitten.
Kaasua painaessa miettii, tutkisin ainakin ensin virranjakajalta ennakon kohdilleen ja alipainekellon kunnon.
Bensan määräjakajassa voi olla myös häikkää, jos siellä ei se läppä liiku kunnolla kun kaasuläppä aukeaa, niin voisi ainakin kuvitella että aiheuttaisi miettimistä.
Mites jarrutehostimen kalvo tai akselin tiiviste/stefa.
En tiä minkälainen uudemmissa vehkeissä on kun ei oo tarvinnu kattoa, mut ukon kaasari sierra ainaki sekoili kovasti kun oli toi tehostimen kalvo rikki ja se sekotti alipaineet.