Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
DOHC Sierrassa tuntui 60km/h-80km/h semmonen jyrinä tärinä Kardaani laitettiin kuntoon kun sitä epäilin mutta sama homma edelleen ehkä hiukan lievempänä. Vinkkejä mikä aiheuttas?
Tärinä tuntuu mielestäni enemmän takaa.. eilen kun kardaanin laitoin samalla tsekkasin takapyöränlaakerit. Laatikossa ei tuntunut perälaakerissa ainakaan klappia. Voiko perä tehdä tällästä? Entäs jarrurummut?
Viikonloppuna koitin sen verran et takalaakereissa on olemattoman pieni välys sen verran et pieni klik tuntuu molemmissa. Vanhassa sierrassa ei kyl tota välystä tuntunut. Toi perän kumityyny täytyy tsekata vielä
jospa ne laakerit sitten vaan..
olikos tuossakin se huohotin jossain kohtaa?
itellä oli tukossa=taka-akseli vaihtoon..en huomannu ajoissa,ei oo täristäny eikä ääntäny mitään,mutta ollu vaikeaa ajaa 40 alle,nykii..
ja ihan älytön klappi kun nosturilla käytin.
onhan se erilainen sierrassa ja taunuksessa tietenkin koko taka-akselisto..
mutta akselit pyörii molemmissa kumminkin.
jos käytetty kardaani niin mielellään pitäis saada samaan asentoon kun on ollutkin.
siis ettei nivekin kulma muutu, jos tulee eri kulmaan alkaa jyristämään
No jos ei vanhaa asentoa ei tiedä niin kai sitä joutuu kokeilee jos siis haluaa et se on samassa asennossa. en kyl itte oo huomannu mitään tärinää ku oon kardaanin vaihtanu. sierrassa varsinkin 90-93 jos alusta on huono niin tärisee. mulla loppu tärinä kun vaihdoin alustan
joku tuosta kirjotti tasapainottaneensa letku-klemmareilla kardaanin..
muutama koeajokierros ja aina vähän muutti sijaintia
kai sen löytää niinkin että nostaa perän ilmaan?
enpä ole kokeillut itse vielä..