Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nyt expertit neuvokaa parhaat konstit tollasen vakio 1.8td focuksen "virittämiseen".
täälä varmaan ois jotain neuvojaki jollaki palstalla, mut eikai tästäkään aiheesta ole yks viestiketju liikaa
Laita pakoputkeen sinne naftisti sopiva peruna ja tee siihen reikä. Sitten vaan koeajojen perusteella etsit sopivan reikäkoon jolloin pakokaasut ikäänkuin resonoivat passelisti ja antavat turbolle rekyylin jotta se pyörii vähän vauhdikkaammin ja sen johdosta ahtaa tietysti enemmän.
Krisse kirjoitti:Laita pakoputkeen sinne naftisti sopiva peruna ja tee siihen reikä. Sitten vaan koeajojen perusteella etsit sopivan reikäkoon jolloin pakokaasut ikäänkuin resonoivat passelisti ja antavat turbolle rekyylin jotta se pyörii vähän vauhdikkaammin ja sen johdosta ahtaa tietysti enemmän.
Coolerin vaihto/ siirto keulaan! vaikutti itellä, vv suodatin sumari aukosta (ei ole sumareita itellä). ja Putkisto. downpipe tuli tehtyä 2,5" loppu menee suoraan 3" =) lastu ja ahot nostettu 1.1bar.Eg:r tukittu. penkissä kävi ja tuli sieltä 142 kaakkia. vääntöä nyt karvan verran alle 310 nM.
Muuten toi on 1.8TDdi vm 2002 farmari ja sähköpumpulla.
tosin tolla röörillä pukkaa auringon piiloon. Leimalle vaihtaa putkiston alkuperäiseksi kun päästöt taivaissa XD
minkä lastun laitoit? sama focus toi on iteläki vaikkakin kaksvuotta vanahempi.
putkisto mul on vakio, paitsi laiton vaparin, tyhjensin katin,keskivaimentajan tilalle laiton suoranputken ja takapönttö 110mm ulostulola.