Tere,
Osaisko joku kertoa tarkemmin.
Autolla ajettu 150000 km.
Ilmastointi ei puhalla kylmää kun ajan esim. liikennevaloihin ja hiljemmalla vauhdilla.
Moottoritiellä kun ajetaan niin rupeaa viileneen.
Noh, kävi huollossa ja sanoivat että flekti ei pyöri ja se on rikki.
Jotenkin vaan tuli ajatus että onkohan nyt noin kun auto on kuitenkin vasta 150000 ajettu.
Oon lukenut täältä että vois tarkistaa ensin sulakkeet ja releet.
Auto on Saksasta tuotu ja mulla ei ole Suomen kielistä käyttistä että näkisin releiden/sulakkeiden paikan olisiko niistä joku rikki ???
Noh, kävin toisessa huollossa ja sanoivat että pitäisi katsoa johdot ensin ja että heillä ei ole jäähdyttäjän puhaltimia mennyt yhtään.
Voisiko joku kertoa onko niitä mennyt ja onko se helppo vaihtaa ??
Vai vienkö vaan huoltoon ja maksan viulut.
Lisätietoa:
Sain purettua ja tarkistettua flektille meneviä johtoja ja siinä on jonkin näköinen moduli ja toinen johdoista irti/poikki..saa nähdä saanko takaisin...
Ford Focus 2007 1.6 TDci STW
Re: Ford Focus 2007 1.6 TDci STW
Koko flekti ja moduli paketti pitänee vaihtaa,oli hapettunut ja johto poikki. Eli vika oli Jäähdyttäjän Flektissä.
Paketin hinta n.295 € + työt.
Löysin käytetyn varaosan 100€:lla mutta vuosimalli oli 2006 autosta ja sarjanumerossa viimeinen kirjain eri.
Eli en tiedä käykö ?
Pystyyköhän vaihtamaan itse ??
Paketin hinta n.295 € + työt.
Löysin käytetyn varaosan 100€:lla mutta vuosimalli oli 2006 autosta ja sarjanumerossa viimeinen kirjain eri.
Eli en tiedä käykö ?
Pystyyköhän vaihtamaan itse ??
Re: Ford Focus 2007 1.6 TDci STW
Ford merkkihuollosta sain tiedon että käytetty tuuletin käy vaikka tuote nro oli eri.
Asennus tapahtui alakautta ja hieman kun syyläriä pudotti alaspäin niin meni paikalleen helpommin.
Ja saletisti natsas..ilmastointi toimii ja tuuletin.
Uusi osa olisi 295 € + 100 € asennus.
Käytetty oli 100 € + oma asennus.
Asennus tapahtui alakautta ja hieman kun syyläriä pudotti alaspäin niin meni paikalleen helpommin.
Ja saletisti natsas..ilmastointi toimii ja tuuletin.
Uusi osa olisi 295 € + 100 € asennus.
Käytetty oli 100 € + oma asennus.