Ruosteläikän korjaus kaaresta

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Wizurd
Viestit: 83
Liittynyt: 16 Huhti 2010 14:30
Paikkakunta: K-city

Ruosteläikän korjaus kaaresta

Viesti Kirjoittaja Wizurd »

Moi

mitenhän kannattaisi korjata ruosteläikkä, joka sijaitsee takarenkaan kaaressa?
Sijaitsee siis kaaren siinä tasaisessa osassa ja on noin peukalonpään kokoinen.

Kuinkahan hyvin sen saisi rajattua siihen pokkauksen reunaan ja miten se kannattaisi korjata?

Vinkit ja tarvikkeiden luettelo olisi tervetullut.
Beornegar
Viestit: 351
Liittynyt: 27 Elo 2008 10:13
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Ruosteläikän korjaus kaaresta

Viesti Kirjoittaja Beornegar »

Tästäkin on niin paljon juttua kun vaan jaksaisi hakea...
Mutta sitä ruosteen määräähän ei nää ennen kuin hioo maalin auki ympäriltä. Sitten rälläkällä paska pelti pois ja hitsillä uutta tilalle. Liimaamalla kunnollisella koriliimalla saa myöskin hyvän.
http://corvettewoundedwarrior.blogspot.com/
Ei sillä auton merkillä niin väliä oo, kunhan se on Ford

Entiset:
-1.6 Escort -89
-1.6 cvh Sierra -90
Nykyset:
-2.6 Taunus 17M -70
duckworth
Viestit: 3742
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Ruosteläikän korjaus kaaresta

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Kemppi, Easb, Migatronic jne... :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
Vastaa Viestiin