Moi
mitenhän kannattaisi korjata ruosteläikkä, joka sijaitsee takarenkaan kaaressa?
Sijaitsee siis kaaren siinä tasaisessa osassa ja on noin peukalonpään kokoinen.
Kuinkahan hyvin sen saisi rajattua siihen pokkauksen reunaan ja miten se kannattaisi korjata?
Vinkit ja tarvikkeiden luettelo olisi tervetullut.
Ruosteläikän korjaus kaaresta
Re: Ruosteläikän korjaus kaaresta
Tästäkin on niin paljon juttua kun vaan jaksaisi hakea...
Mutta sitä ruosteen määräähän ei nää ennen kuin hioo maalin auki ympäriltä. Sitten rälläkällä paska pelti pois ja hitsillä uutta tilalle. Liimaamalla kunnollisella koriliimalla saa myöskin hyvän.
Mutta sitä ruosteen määräähän ei nää ennen kuin hioo maalin auki ympäriltä. Sitten rälläkällä paska pelti pois ja hitsillä uutta tilalle. Liimaamalla kunnollisella koriliimalla saa myöskin hyvän.
http://corvettewoundedwarrior.blogspot.com/
Ei sillä auton merkillä niin väliä oo, kunhan se on Ford
Entiset:
-1.6 Escort -89
-1.6 cvh Sierra -90
Nykyset:
-2.6 Taunus 17M -70
Ei sillä auton merkillä niin väliä oo, kunhan se on Ford
Entiset:
-1.6 Escort -89
-1.6 cvh Sierra -90
Nykyset:
-2.6 Taunus 17M -70
Re: Ruosteläikän korjaus kaaresta
Kemppi, Easb, Migatronic jne... 

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER