Lättäsin mattoveitsen terän sinne imusarjan puolelle reiän tukkeeksi.

Ja..
Lähti ensimmäisen kerran kylmänä käyntiin niin ettei hävittänyt tyhjäkäyntiä, eli pysyi käynnissä ilman lukuisia starttauksia!
Toinen mitä huomasin niin auto tuntuu käyvän PALJON tasaisemmin kuin aiemmin, ehkä alan jo mennä höperöksi tuon kanssa, mutta oikeesti tuntui olevan aivan tasainen käynti.
Välillä kone meinasi hetkellisesti tukehtua itsekseen kun kävi, mutta parin kerran jälkeen kävi aivan nätisti, eikä enää uusiutunut.
Kone myös kiertää nyt hyvin, pientä viivettä on edelleen kun polkaisee tyhjäkäynniltä, mutta ei paha, luulen että tuon kaasuläpän asento pitäisi olla alle tuon 18.8%, jotain ollut englantisivuilla että n. 15% on "ehjän" arvo.
Harmikseni saan auton hanuriin mittaria kiinni vasta ensiviikolla, mutta tuntuu kyllä että nyt olisi kunnossa tai ainakin piirun parempi. Eli voi olla että tuo halvatun päästöviritys on tiltissä ja kusee kuin rakkovaivainen marsu.
No pistän infoa heti kun selviää missä mennään, toivon että tämä olis se piste i:n päälle ja auto toimii.
Mitä muuten tuo EGR hökötys maksaa marmoritiskillä? Saako tarvikkeena mistään?