XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
siis nuo johdot,ovatko ne molemmat ruskeita?
vai toinen niistä monivärinen?
vai liitin ruskea?
vai toinen niistä monivärinen?
vai liitin ruskea?
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Ruskea kaksinapainen liitin. Pistän kuvan kunhan saan upittua nettiin.
Viimeksi muokannut Pyrres, 09 Maalis 2012 07:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
ok.
näissä kärryissä näkyy olevan eroja
mulla ei tuollaista liitintä autosta löydy.
samoissa kohtaa on kyllä tälläinen joka tuosta johtonipusta erkanee
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 11038.jpg/
tossa linkki kuvaan.
näissä kärryissä näkyy olevan eroja

mulla ei tuollaista liitintä autosta löydy.
samoissa kohtaa on kyllä tälläinen joka tuosta johtonipusta erkanee
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 11038.jpg/
tossa linkki kuvaan.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Niin paljon samaa, mutta niin paljon eroja prkl. Oliskin ollut liian helppoa jos olisi sun autosta vastaava löytynyt. Harmittaa kun ei pääse oikein missään nyt pakokaasumittariinkaan kiinni niin ei saa auton seoksia varmistettua jne. Oletus on että reilusti rikkaalla. Mutta aiheuttaisiko tuollaiset oireet mitä on jäljellä? Ja sekin että onko tuo jakaja siis vaihtokunnossa vai ei, ja jos on niin mistä uusi tilalle? Meinaan tuskin löytyy suomen varaosakirjoista 1.6 XR3i kattiversiota ja siihen sopivaa jakajaa, eli mistä autosta kannattaisi alkaa jakajaa etsimään?jariska2 kirjoitti:ok.
näissä kärryissä näkyy olevan eroja![]()
mulla ei tuollaista liitintä autosta löydy.
samoissa kohtaa on kyllä tälläinen joka tuosta johtonipusta erkanee
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 11038.jpg/
tossa linkki kuvaan.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
ookkona sen sytkä ajoituksen jo tarkaistanut stropolla?
niinkuin tuolla aikaisemmin oli jo puhetta ja kuvistasi näkyykin,tuon jakajan asento"tapissa"
on hiukan outo.
olihan ajoituksen tarkistuksen aikana eculle menevä alipaineletku irroitettuna ja pää imusarjasta tukittuna tilapäisesti?
niinkuin tuolla aikaisemmin oli jo puhetta ja kuvistasi näkyykin,tuon jakajan asento"tapissa"
on hiukan outo.
olihan ajoituksen tarkistuksen aikana eculle menevä alipaineletku irroitettuna ja pää imusarjasta tukittuna tilapäisesti?
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Niin eli perusennakko pitää säätää ja ecu hoitaa sitten vai hienosäädön vain? Stroboa ei itseltä löydy ja ei ole tietoa onko edellinen omistaja miten hyvin osannut noita mittailla. Mitäköhän tuohon nyt sitten keksisi jotta saisi tuon karkeisiin säätöihin ja oikeat osat vaihtoon. Ei kenelläkään olisi PK-seudulla moisia käytössään vai mistä kannattaisi kysellä kun ei noita korjaamohintoja oikein viitsisi maksella. Epäilen ettei kummoisesti sillä ei tiennyt tuon olevan edes nelipisteruisku ennenkuin mainitsin.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Niin eli perusennakko pitää säätää ja ecu hoitaa sitten vai hienosäädön vain?
kyllä näin juuri.
mulla tossa jakajassa ajoitus kohdallaan kun tuo jakajan "säätövara"on noi puolessa välissä,sulla näkyy olevan toisessa laidassa.
ja se jakopään ajoitus tarkistus.
kyllä näin juuri.
mulla tossa jakajassa ajoitus kohdallaan kun tuo jakajan "säätövara"on noi puolessa välissä,sulla näkyy olevan toisessa laidassa.
ja se jakopään ajoitus tarkistus.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Uskaltaisikohan tuota ilman stroboa ja muita kokeilla säätää johonkin suuntaan? Jotenkin ei käy järkeen että se ainakaan kauheasti huonommaksi voisi mennä kun on nyt kuitenkin toisessa äärilaidassa täysin, eikä se nyt voi oikein paikkaansa pitää kai. Ellei tosiaan tuo jakaja sekoita tuota pakkaa totaalisesti.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
no,saahan sen ainakin helposti takaisin jos kokeilee säätää,kun kieräyttää vain takaisin rajoitinta vasten 

Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Kummassa ääripäässä tuo sytkä muuten on tuon kuvan perusteella, aikaisella vai myöhäisellä?
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Ei oo ikinä ollut mulla tollasta cvh konetta missä on jakaja, mutta toihan taitaa olla suoraan nokka-akselin päässä niinkuin dokkisierrassakin, eli tuon jakajan voi laittaa vaan oikein, tai 180 astetta pieleen?
Eli jos ei ennakon säätö osu keskelle, niin veikkaisin, että nokka-akslein ajoitus on pykälän pielessä, mistä syystä sytkä menee tonne toiseen laitaan. Se heittely voi just johtua siitä kun ecu koittaa säätää muttei pysty.
Eli aloita siitä, että katsot onko jakopäässä ajoitus oikein, ja merkit paikallaan, kierrä monta kierrosta konetta ja tsekkaile. Jos se on oikein, niin sitten jakaja pois ja kattoo miten se tulee nokka-akselin päähän kiinni (oletan että on vaan hahlo?) ja koittaa jos sen heittää sen puoli kierrosta eri asennossa paikalleen osuuko sytkän säätö sitten keskelle?
Näähän on kaikki ihan kotikonstein koitettavissa olevia, eikä uus strobokaan paljoa maksa motonetissä.
Eli jos ei ennakon säätö osu keskelle, niin veikkaisin, että nokka-akslein ajoitus on pykälän pielessä, mistä syystä sytkä menee tonne toiseen laitaan. Se heittely voi just johtua siitä kun ecu koittaa säätää muttei pysty.
Eli aloita siitä, että katsot onko jakopäässä ajoitus oikein, ja merkit paikallaan, kierrä monta kierrosta konetta ja tsekkaile. Jos se on oikein, niin sitten jakaja pois ja kattoo miten se tulee nokka-akselin päähän kiinni (oletan että on vaan hahlo?) ja koittaa jos sen heittää sen puoli kierrosta eri asennossa paikalleen osuuko sytkän säätö sitten keskelle?
Näähän on kaikki ihan kotikonstein koitettavissa olevia, eikä uus strobokaan paljoa maksa motonetissä.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Niin ja kuvan perusteella mun mielestä tuo sytkä on niin myöhäisellä kuin menee, eli sitä ei pysty myöhäistämään enempää?
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Jos tuo myöhäisellä on niin löytyi samantien selitys tuolle putkessa polttelulle. Rikas seos vielä bonuksena niin takuulla käy tasakaasulla huonosti. Täyskaasulla kun lähtee niin ECU varmaan saa sen verran kompensoitua tuota että käy hyvin että jaksaa ottaa ok kaasulla. Eli tuota uskaltaa säätää korvakuulolta jossain määrin edes?Sierra2.3-16v kirjoitti:Niin ja kuvan perusteella mun mielestä tuo sytkä on niin myöhäisellä kuin menee, eli sitä ei pysty myöhäistämään enempää?
Pitää yrittää tänään jaksaa/ehtiä tuo jako tarkistamaan kun eilinen meni varsin nopeasti ohi eikä ehtinyt kuin pari pikkujuttua katsomaan tuon imuputken vuodon paikkaamisen lisäksi.
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Niin siis enhän mä tosta kuvasta pysty päättelemään muuta, sytkähän voi silti olla vaikka 25 astetta eykk jos jako on pielessä, se sun täytyy kattoo sillä ajotuslampulla. Tarkoitin vaan sitä, että tuo jakajan säätö on myöhäisen päässä jo tapissa, eli jos silti on esim. liikaa ennakkoa, niin et pysty säätämään enää myöhäisemmälle, mikä mun mielestä viittaa kyllä siihen, että olis ajoitus moottorissa ihan pielessä? En kyllä ite säätäis yhtään mihinkään korvakuulolta ennen tarkastusta mitä se on nyt.
EDIT: luinkin että se on nyt siis 12 astetta eykk ja pitäs olla 6, mutta kun säätö on jo myöhäsen päässä tapissa, ei sitä saa säädettyä sinne kutoseen, ja kun kone ottaa kierroksia, ecu säätää ennakkoo vielä aika paljon aikasemmalle tuosta 12 asteesta, voi jopa alkaa nakuttaan, kannattaa olla tarkkana.
Näitten tietojen varassa veikkaan että nokan ajoitus on pykälän/pari pielessä.
EDIT: luinkin että se on nyt siis 12 astetta eykk ja pitäs olla 6, mutta kun säätö on jo myöhäsen päässä tapissa, ei sitä saa säädettyä sinne kutoseen, ja kun kone ottaa kierroksia, ecu säätää ennakkoo vielä aika paljon aikasemmalle tuosta 12 asteesta, voi jopa alkaa nakuttaan, kannattaa olla tarkkana.
Näitten tietojen varassa veikkaan että nokan ajoitus on pykälän/pari pielessä.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Joo näin pitää tehdä, repiä se jakopää illalla auki ja katsoa miten on. Ei noista ikinä tiedä mitä on vaihdettu ja millä ammattitaidolla, kuitenkin jostain syystähän tuo auton on vähälle ajolle jäänyt edellisen omistajan toimesta ja muutenkin edellinen omistaja oli tosiaan varsin tee se itse ja säästä miehen oloinen joten mikä vain voi olla miten vain. Olisi vaan ollut niin paljon enemmän mielenkiintoa kokeilla suoraan jakajasta 12tuntisen työpäivän jälkeen mutta ei kai siinä muukaan oikein auta.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Noniin, päästiinhän sieltä tallista uloskin. Tilanne on siis seuraava. Kun nokka-akselin merkki on kohdallaan niin alapään merkki on siinä 0 merkin ja ensimmäisen merkin välillä/paikkeilla. Eli jos jako on pielessä niin ei käsittääkseni paljoa. Otin eri liittimiä irti ilman sen kummempia vaikutuksia käyntiin. Oikeastaan ainoa suuresti käyntiin vaikuttava oli tuo jakajan johdon irroittaminen. Letkuja vetelee ristiin rastiin ja niiden kunto ja liitokset ovat paikoin epäillyttäviä (lähinnä siis se että osaa letkuista on jatkettu ja osassa ei klemmareita. Lähinnä noita löytyy tuosta jarrunestesäiliöltä lähtevissä letkuissa. Kone siis käy nyt kyllä tyhjäkäyntiä oikealla kierrosalueella mutta yksi tai useampi pytty putoaa pelistä aina tasaisen varmasti ja kone rykäisee ja alkaa taas käydä kaikilla. Kone myös sylkee vettä putkesta (ei haise bensalle). Tulpat olivat kaikki kuivat ja kohtuu saman väriset, yksi eli jakajaa lähin oli muita vaaleampi. Otin kuvia noista liitoksista sekä yhdestä ruuvista minkä funktio kiinnostaisi. Lisäksi huomasin sulakkeita katsoessani että keulasta päin katsottuna vasemmassa yläkulmassa ja 15amppeerin sulakkeen jonka kohdalla on avaimen kuva jonkin päällä niin saman sulakkeen toisen nastan ja sulakerasian väliin oli tungettu joku johto joka tuli kabiinista. Otin johdon pois enkä huomannut mitään eroa minkään laitteen toiminnassa. Olisiko mitään ideaa mikä tuo sulake on/mitä kaikkea sen alla pitäisi olla?
Viimeksi muokannut Pyrres, 09 Maalis 2012 07:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Tarkoitatko noita punasia? Noita putkia pitkin bensa kulkee suuttimille määräjakajalta K/KE jeteissä
jarrunestesäiliöltä lähtevät letkut on aika patenttien näköiset ihan tehtaalta lähtiessäänkin noissa ALB-jarrullisissa, on putkee, letkua ja klemmaria.
Eikä sen ajoituksen tarvi ollakkaan kuin pykälä pielessä niin sytkä on jo heti enemmän.

jarrunestesäiliöltä lähtevät letkut on aika patenttien näköiset ihan tehtaalta lähtiessäänkin noissa ALB-jarrullisissa, on putkee, letkua ja klemmaria.
Eikä sen ajoituksen tarvi ollakkaan kuin pykälä pielessä niin sytkä on jo heti enemmän.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Juuri noita jarrunestesäiliöltä lähteviä meinaan. Mitä siis ovat? Jos olen oikeassa niin jokin vetää tuon yhden sylinterin laihemmalle kuin muut, ainakin tulppa on paremman värinen kun ottaa huomioon että kone käy todennäköisesti rikkaalla. Jako siis on todennäköisesti hampaan pielessä. Jos nokka-akselin merkki on kohdillaan ja alakerran merkki on nollassa niin jako olisi oikein? Ja mitenkäs nuo pari muuta kysymystä mitä tuli tuossa viime viestissäni?
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Ne jarrunestesäiliöltä lähtevät letkut menee niille ALB-potikoille, jotka hoitavat jarrupaineen alentamisen. Eivät ole ilmeisesti paineelliset letkut, joten ei ne kauhean helposti vuoda. Eivät tosin ole ihan orkkiksen näköiset, vaikka alkuperäisetkin on muoviputkea, johon on liitetty letkut klemmareilla.
Siitähän me lähdetään, että kampiakselin merkki kohdalleen, ja sitten katsellaan mihin nokka-akselin merkki osoittaa, eikä toisinpäin.
Säätöruuveista yms. en tiedä kun en ole kyseiseen ruiskuun perehtynyt millään tavalla.
Siitähän me lähdetään, että kampiakselin merkki kohdalleen, ja sitten katsellaan mihin nokka-akselin merkki osoittaa, eikä toisinpäin.
Säätöruuveista yms. en tiedä kun en ole kyseiseen ruiskuun perehtynyt millään tavalla.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Netti tuotti seuraavan tuloksen. Eli nyt on tyhjäkäyntinopeus säädetty sinne 800-900rpm. Tuo ruuvi josta kysyin oli siis avain tyhjäkäynnin säätöön. Nyt jos tänään vielä yrittäisi tuon jaon saada kohdilleen niin sitten olisi helpompi lähteä tutkimaan.
EDIT: Jäin vaan miettimään kun katselin noita kuvia niin mikä piru tuossa nyt hämää. Kuvat ja komponentit käyvät K-jettiin, mutta miten tuo jakaja ja antureiden määrä sitten sopisivat KE-jettiin jne? http://www.fordmanuals.org/page-946.html. Tuolla on siis kuvia joihin vertailin komponentteja. Joko ei juuri heränneenä vielä tajua tai ei vaan muista kun ei ole nyt konetta mihin verrata kuvia vierekkäin.
EDIT: Jäin vaan miettimään kun katselin noita kuvia niin mikä piru tuossa nyt hämää. Kuvat ja komponentit käyvät K-jettiin, mutta miten tuo jakaja ja antureiden määrä sitten sopisivat KE-jettiin jne? http://www.fordmanuals.org/page-946.html. Tuolla on siis kuvia joihin vertailin komponentteja. Joko ei juuri heränneenä vielä tajua tai ei vaan muista kun ei ole nyt konetta mihin verrata kuvia vierekkäin.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
joo,olen törmännyt samaan,noita on hiukan eri versioita olemassa.
hiukan mallit ja esim.tuo tyhjäkäynnin ruuvien paikat vaihtelee.
mutta ke-sulla on.
edit.noissa kuvissa,missä tyhjäkäynti ruuvi näkyy,tuo ilmaputki joka menee jakajalle,
eikö se ole rikki klemmarin läheltä?
vuotoja ei saisi olla tuossa.
hiukan mallit ja esim.tuo tyhjäkäynnin ruuvien paikat vaihtelee.
mutta ke-sulla on.
edit.noissa kuvissa,missä tyhjäkäynti ruuvi näkyy,tuo ilmaputki joka menee jakajalle,
eikö se ole rikki klemmarin läheltä?
vuotoja ei saisi olla tuossa.
Viimeksi muokannut jariska2, 26 Touko 2011 11:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Ok. Juurikin tässä lähdössä talliin katsomaan josko sen jaon saisi täysin kohdilleen. Ei kyllä pienen ihmisen kupoliin vain mahdu nuo mekaaniset ruiskut. Tai siis kun on noissa uudemmissa vaan niin paljon helpompaa tuo fiksailu omaan makuun. Ainoa bonus on se että tuossa on enemmän tilaa käsille. Ottaa niin pahasti päähän kun ei vaan riitä ymmärrys tuon toimintaan kun ei tiedä mikä osa on mikä ja mikä tekee mitä kun ei uudemmissa ole vastaavia tai toteutettu toisella tavalla jne. Leikkinyt joko liian uusien tai liian vanhojen autojen kanssa prkl
.
Nyt vain toivoo että saisi tuon tajuttua että mitä mikin osa tekee niin helpottaisi. Se on niin helppoa lätkiä kaavakuva eteen ja sanoa että se ja se tekee sitä ja sitä, mutta kun mikä osa on mikä osa autossa, tai edes mistä päin etsiä. Jos saan nyt tuon jaon kohdilleen niin mitähän helvettiä tässä vielä nyt jää vaihtoehtoja sen jälkeen, mikä vetää yhden pytyn laihemmalle (tulpasta päätellen) ja mikä aiheuttaa tuon pätkimisen?
EDITTIÄ: Nyt kun pistin tulpat takaisin kiinni, puhdistin jakajan kannen kontaktipinnat, tarkistin jaon (oli oikein, oli vain hämärässä hiukan hankala kulma nähdä eilen) ja huomasin että tuo ECU:lta tuleva alipaineletku oli huonosti kiinni siinä onkohan kylmäkäynnistysventtiilille vai mille oli huonosti kiinni. En usko että vuoti mutta kiristin sen nyt varmasti tiiviiksi ja pätkäisin pätkän letkua jotta ei ole varmana halki. Kun pisti koneen käydessä letkun kiinni niin kone saattoi tukehtua ja sammua tai käydä hetken todella rikkaalla. Huomasin myös että kone kävi nätisti neljällä tyhjäkäyntiä ensimmäiset puoli minuuttia koneen käynnistyksen jälkeen. Tuli siitä sitten mieleen jos kone kävisi niin rikkaalla että alkaisi vaikuttaa tulppiin jo ja kone meinaisi tukehtua seoksiinsa. Selittäisi tulppien puhdistuksen jälkeisen hetkellisen hyvän käynnin niin tyhjäkäynnillä kuin kierroksilla.
Mihinköhän suuntaan tästä seuraavaksi kannattaisi lähteä?

Nyt vain toivoo että saisi tuon tajuttua että mitä mikin osa tekee niin helpottaisi. Se on niin helppoa lätkiä kaavakuva eteen ja sanoa että se ja se tekee sitä ja sitä, mutta kun mikä osa on mikä osa autossa, tai edes mistä päin etsiä. Jos saan nyt tuon jaon kohdilleen niin mitähän helvettiä tässä vielä nyt jää vaihtoehtoja sen jälkeen, mikä vetää yhden pytyn laihemmalle (tulpasta päätellen) ja mikä aiheuttaa tuon pätkimisen?
EDITTIÄ: Nyt kun pistin tulpat takaisin kiinni, puhdistin jakajan kannen kontaktipinnat, tarkistin jaon (oli oikein, oli vain hämärässä hiukan hankala kulma nähdä eilen) ja huomasin että tuo ECU:lta tuleva alipaineletku oli huonosti kiinni siinä onkohan kylmäkäynnistysventtiilille vai mille oli huonosti kiinni. En usko että vuoti mutta kiristin sen nyt varmasti tiiviiksi ja pätkäisin pätkän letkua jotta ei ole varmana halki. Kun pisti koneen käydessä letkun kiinni niin kone saattoi tukehtua ja sammua tai käydä hetken todella rikkaalla. Huomasin myös että kone kävi nätisti neljällä tyhjäkäyntiä ensimmäiset puoli minuuttia koneen käynnistyksen jälkeen. Tuli siitä sitten mieleen jos kone kävisi niin rikkaalla että alkaisi vaikuttaa tulppiin jo ja kone meinaisi tukehtua seoksiinsa. Selittäisi tulppien puhdistuksen jälkeisen hetkellisen hyvän käynnin niin tyhjäkäynnillä kuin kierroksilla.
Mihinköhän suuntaan tästä seuraavaksi kannattaisi lähteä?
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Ei tuossa kyllä vuotopaikkoja enää näy eikä starttispraykään mitään ilmianna. Tuossa siis OLI imuvuoto jonka liimailin. Ollut jäljistä päätellen joskus jesaria päällä.jariska2 kirjoitti:joo,olen törmännyt samaan,noita on hiukan eri versioita olemassa.
hiukan mallit ja esim.tuo tyhjäkäynnin ruuvien paikat vaihtelee.
mutta ke-sulla on.
edit.noissa kuvissa,missä tyhjäkäynti ruuvi näkyy,tuo ilmaputki joka menee jakajalle,
eikö se ole rikki klemmarin läheltä?
vuotoja ei saisi olla tuossa.
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
No hyvä kun oli jako oikein, sitten vaan tutkimaan miksi jakaja on myöhäsen päässä tapissa ja silti ennakot aikasella (vai onko ne oikeesti, kannattaa lampulla kattoo).
Mitenkäs näissä on kylmäkäynnistys rikastus toteutettu, 5. suuttimella? onko sen mahdollista olla päällä vielä lämpimänäkin?
Mitenkäs näissä on kylmäkäynnistys rikastus toteutettu, 5. suuttimella? onko sen mahdollista olla päällä vielä lämpimänäkin?
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: XR3i:n nykii, räkii ja pätkii ynnä muuta
Vaan kun tajuaisi mikä voi tuon aiheuttaa että menisi tuo sytkä noin. Helpottaisi toteamistaSierra2.3-16v kirjoitti:No hyvä kun oli jako oikein, sitten vaan tutkimaan miksi jakaja on myöhäsen päässä tapissa ja silti ennakot aikasella (vai onko ne oikeesti, kannattaa lampulla kattoo).
Mitenkäs näissä on kylmäkäynnistys rikastus toteutettu, 5. suuttimella? onko sen mahdollista olla päällä vielä lämpimänäkin?
