k-jet->efi

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Janska
Viestit: 139
Liittynyt: 26 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Helsinki

k-jet->efi

Viesti Kirjoittaja Janska »

Elionko kellään tietoa että millanen rojekti on heittää toi k-jetti jokeen ja laittaa efi tilalle?
Kilosta alkaa ilo
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Riippuu siitä kuinka lähellä joki on ja onko kuljetusvälinettä :wink: :lol:
Nojoo. :roll:
Luulisin ,että moottorinohjauksen johdotukset tarjoaa kaikkein suurimman vaivan.
Saapiko kysyä miksi vaihdat? Tehoissa kun ei ainakaan ole eroja.
Tietysti sitten saa todennäköisesti ajaa ilman lisäaineita... riippuen mikä efi on kyseessä.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Avatar
Megado
Viestit: 628
Liittynyt: 02 Helmi 2005 15:51
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Megado »

tarttet sinne efi koneesta johtosarjan, boxin. kytkentä on yhtä helppo kuin k-jetissäkin ;)

nimim. kokemuksen pitkällä asennuksella efi kaasarin tilalle.
Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
Janska
Viestit: 139
Liittynyt: 26 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Janska »

Ajattelin päivittää sen elektooniselle aikakaudelle... kyseessä siis 1.8zetec/rst projekti...Mutta katellaan ny jaksaako alkaa vaihtamaan...kai siitä k-jetistäkin saa pensaa virtaamaan tarpeeksi....
Kilosta alkaa ilo
_P_
Viestit: 70
Liittynyt: 06 Helmi 2005 21:59

Viesti Kirjoittaja _P_ »

Heitä k-jetti suosiolla jokeen tuollaiseen projektiin. Voi pian kilosta alkaa vain sulanut mäntä. No, voi toki riittääkkin bensa, mutta esimerkiksi se kaikkein huulilla oleva megasquirtti on noin tsiljoona kertaa parempi.
Ainakaan millään vakio EFi-ohjausboksilla ei tee mitään tuollaisessa projektissa.
Vastaa Viestiin