MK4 XR3i Cabrioletin ruostetilanne ynnä muita vikoja

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Pyrres
Viestit: 64
Liittynyt: 20 Touko 2011 06:46

MK4 XR3i Cabrioletin ruostetilanne ynnä muita vikoja

Viesti Kirjoittaja Pyrres »

!! Ollutta ja mennyttä...
Viimeksi muokannut Pyrres, 09 Maalis 2012 07:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tursas
Viestit: 4113
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: MK4 XR3i Cabrioletin ruostetilanne ynnä muita vikoja

Viesti Kirjoittaja tursas »

Jahas, ei kai sitä kukaan näkemättä voi arvailla onko se helmi vai pommi. Viet leimalle perjantaina kolmen jälkeen auto hyvin pestynä ja aika varattuna. Jos viet maanataina klo 8, niin voi tulla pitkä lista niinkuin mulle kävi... :D Alfamerin korjauskirja kannattaa haalia käsiin aluksi.
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Pyrres
Viestit: 64
Liittynyt: 20 Touko 2011 06:46

Re: MK4 XR3i Cabrioletin ruostetilanne ynnä muita vikoja

Viesti Kirjoittaja Pyrres »

!!
Viimeksi muokannut Pyrres, 09 Maalis 2012 07:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jsel
Viestit: 456
Liittynyt: 01 Kesä 2007 10:14
Paikkakunta: Tampere

Re: MK4 XR3i Cabrioletin ruostetilanne ynnä muita vikoja

Viesti Kirjoittaja jsel »

Pyrres kirjoitti:Ja toisekseen miten tuollaiset on helpoin muotoilla suorasta pellistä ymym?
Helpoin on ostaa valmiit korjauspellit ja leikata niistä sopivat palat. Löyty esim motonetistä ja muista vastaavista varaosaliikkeistä.
tursas
Viestit: 4113
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: MK4 XR3i Cabrioletin ruostetilanne ynnä muita vikoja

Viesti Kirjoittaja tursas »

Pyrres kirjoitti: Ei toki, mutta lähinnä kiinnostaisi tietää onko kuinka tarkkoja olleet jos kiveniskuista ottaneet ruostetta esim noihin helmojen etupään 15cm ruostekohtiin ja toisen takalokasuojan 10cm selkeään ruostekohtaan (maali päällä mutta selkeästi ruostetta reilusti alla) ja toki että puututaanko tuohon varapyöräkotelon reikään esim jne jne. Kuten tosiaan sanoin niin leima olisi kiva saada että voisi siirrellä autoa enemmän. Ja toisekseen miten tuollaiset on helpoin muotoilla suorasta pellistä ymym? Eli vinkkejä noihin ruostekorjauksiin otetaan vastaan. On tähän mennessä ollut vain ruosteettomia härveleitä itsellä niin ei ole tullut tutuksi.

EDIT: Niin ja mistä voisi saada käsiinsä Fordin MK3 RS Caprin aluvanteiden sen peitelevyn avaimen?
Aika pitkälle pääsee, kun vetelee rälläkän lamellillaikalla lokkarin kaarista ruosteet veke, lasikuitupakkeli, hionta ja maali päälle, mutta sekin on turhaa jos katsuri löytää ne muut paikat. Sanotaanko nyt vaikka takapalkit tai muu takatuenta, pohjalevy vasemmalta ja oikeelta edestä.. 8)
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Pyrres
Viestit: 64
Liittynyt: 20 Touko 2011 06:46

Re: MK4 XR3i Cabrioletin ruostetilanne ynnä muita vikoja

Viesti Kirjoittaja Pyrres »

!!
Vastaa Viestiin