![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Cossun suuttimet
Cossun suuttimet
elikkäs mikä on cossun suuttimien pituus ? kiitos vastauksesta etukäteen ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Cossun suuttimet
kiitos tiedosta. ei muutakun tilausta menemään ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Cossun suuttimet
Löytyiskö joltakin vielä ulkomuistista 2wd /4wd vakiosuuttimien tuotto ja ohmi?
Ja minkäs väriset ne vakiot olikaan?![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ja minkäs väriset ne vakiot olikaan?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Re: Cossun suuttimet
Eihän näinä päivinä kannata enää mitään EV1:ä laittaa vaikka sais kuinka halvalla. Kerralla tarpeeksi isot EV14:t, pelaa paljon paremmin kuin noi isot/hitaat vanhanliiton jyrät.
Ihan MS v 2.2:lla saa käymään yli 2 x sylinteritilavuuden olevilla EV14:lla moitteetonta tyhjäkäyntiä.
Omassa Sierrassa 488cc sylinteri/Injector Dynamicsin Bosch 1050cc suutin x 6.
Ihan MS v 2.2:lla saa käymään yli 2 x sylinteritilavuuden olevilla EV14:lla moitteetonta tyhjäkäyntiä.
Omassa Sierrassa 488cc sylinteri/Injector Dynamicsin Bosch 1050cc suutin x 6.
Re: Cossun suuttimet
~300cc on vakio koko ja väreinä ollut keltainen/sininen.emax kirjoitti:Löytyiskö joltakin vielä ulkomuistista 2wd /4wd vakiosuuttimien tuotto ja ohmi?
Ja minkäs väriset ne vakiot olikaan?
Tosian jos säädettävä ecu niin isot EV14 suuttinet paikoilleen.
Itsellä "vanhat" 630cc decat ja niilläkin nennyt viellä päästöistä kevyesti läpi.
gti golo palloilija
Re: Cossun suuttimet
Elikkä 1,3 cvh moottoriin sopis vielä 650cc EV14 suuttimetkin ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Menee ehkä jo offtopikiksi mutta minkähänlaisia tehoja tuosta mun fiestasta vois saada? Turbo on garretin tbo228 (440 1,7 volvo), ms1 v2.2 extra + hukkakipinä, ja moottori on muuten vakio. Välijäähyksi ajattelin motonetin toiseksi pienintä, mahtuu mukavasti puskurin pätkien väliin![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Muutaman vapari ohceen oon virittäny tuplilla, paras on ollu 202hp, mutta turbo asioista olen pihalla ku tampaxin naru...
Tiedän että rs turbon männät sopiis suoraan, mutta kun tuo hemi cvh ei oo kuulemma kovin herkkä nakuttamaan niin koitan sulattaa nuo vakiomännät ensi![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Menee ehkä jo offtopikiksi mutta minkähänlaisia tehoja tuosta mun fiestasta vois saada? Turbo on garretin tbo228 (440 1,7 volvo), ms1 v2.2 extra + hukkakipinä, ja moottori on muuten vakio. Välijäähyksi ajattelin motonetin toiseksi pienintä, mahtuu mukavasti puskurin pätkien väliin
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Muutaman vapari ohceen oon virittäny tuplilla, paras on ollu 202hp, mutta turbo asioista olen pihalla ku tampaxin naru...
Tiedän että rs turbon männät sopiis suoraan, mutta kun tuo hemi cvh ei oo kuulemma kovin herkkä nakuttamaan niin koitan sulattaa nuo vakiomännät ensi
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Re: Cossun suuttimet
Kun säädöt löytyy kohilleen, ei 150hv yllättäisi. Toi puhallin tod.näk loppuu ekana, tarvii noille tehoille jo 1.5bar korville painetta. Kyllä se raja löytyy, siinä vaiheessa kun ahtojen nostaminen nostaa pelkästään pakopainetta kannattaa ottaa vähän pakkia.