mihin asentaisi roverin v8. Oisko kaasari dokki? Mikä sierra kävis vertailu autoksi.
Eli mitkä jarrut ym. muut romppeet kelpaa katsastuksessa.

Tuommoseen http://kuvablogi.com/blog/24787/3/ Granadaan tehty sama operaatioextaunisti kirjoitti:Eli ois tarkoitus tehdä tämmöinen kesäpeli. Mikä sierra kannattas hommata kanta-autoksi
mihin asentaisi roverin v8. Oisko kaasari dokki? Mikä sierra kävis vertailu autoksi.
Eli mitkä jarrut ym. muut romppeet kelpaa katsastuksessa.8)
Sierra2.3-16v kirjoitti:Nonni joo..Tuossa roverin kasi tekniikan vaihtamisessa ei kyllä paljon iloa ole, saa kasin äänet kyllä, ja kulutuksen, mutta melkein mikä vaan nykypeli menee ohi. Jos tollanen nyt tarvii rakentaa, niin kannattaa ostaa tarpeeksi vanha, niin ei tarvi laittaa kattia, eli käytännössä mk1 tai sitten joku ihan alkupään mk2, olikohan se nyt 7/1987 ennen käyttöönotettu kun ei kattia tarvi. jarrut tarvii olla vähintään XR4i jarrut, eli 260mm levyt edessä, 10" rummut takana (onnea etsintään) tai 260mm etulevyt/253mm takalevyt esim. abs jarrullisesta sierrasta. kyllähän tuo ihan lain puolesta onnistuu, mutta eriasia onko mitään itua, 2,8i v6 on tehokkaamman tuntuinen kuin roverin pata vakiona, onhan siinä potentiaalia tietty vaikka mihin, mutta..
Eli pähkinänkuoressa: Jos haluat auton mihin ei tarvi paljoa muutoksia tehdä, osta valmiiksi abs-jarrullinen sierra, kone/laatikko kiinni ja muutosleimalle (aika harvassa mk1 mallissa absit, eli käytännössä mk2 , melko varmasti joutuu kylmän katin lisäämään putkeen.
Juurikin näin.extaunisti kirjoitti: Mitä tarkoitat tuolla (kylmällä katilla) eli näön vuoksi vai???![]()
totta puhut, 2wd riittää hyvin. Toivon mukaan pääsen testaamaan kattotelineen kestävyyttä tänä kesänä.country sedan kirjoitti:Allekirjoituksen perusteella nimim. voordi taitaakin olla tuttu harrastaja tsadin suunnalta.
Herran kaluston tietäen 10sek sedan on ihan riittävän sleeper 2 vetoisenakin.
Jokainen mattamusta sedani, jossa on kattoteline ei ole yhtä nopea.
Toivottavasti itellä olis edes 11sek 2d hb...