Kyseinen farkku on (valitettavasti) tullut hommattua. Tässä päivänä eräänä peräpää rupesi joustamaan kuoppaisella tiellä kohtuu rankasti (Ei käy kuitenkaan "pohjassa asti") ja kolinaakin kuului kivasti. Kurkkasin silloin todella nopeasti auton alle ja kaikki näytti olevan ok joten jäin siihen uskoon että iskarit vetelee viimeisiään. Noin 400 kilsaa sen jälkeen ajelleena kurkkasin uudelleen auton alle kun aloin huoltoaikaa miettimään. Suureksi ilokseni löysin kolinalle syyn: vasemmalta puolelta takaa on kallistuksenvakaajan ja taka-akselin välinen pultti kokonaan poikki (= mikään ei enää pidä niitä yhdessä...

Veikkauksia kaipailisin siitä, säästynkö iskarirempalta, kuinka paljon peräpää kärsinyt ajosta ja onko kuinka vaikea/kallista fiksata uusi pultti paikalleen. KIITOS!