Eli siis aina lämpöisenä päivänä tekee tuota myös siinä tapauksessa että edellisen kerran auto on sammutettu pitemmästä ajosta? Voisi liittyä myös johonkin ihan muuhun mutta tällainen löytyi ainakin tuosta venttiilistä:
viewtopic.php?t=24535
Mä oon ajellu aina Teboil Gold-S 5w-40:llä. En tosiaan muulloin ole huomannu tuota ongelmaa kuin että jos todella lyhyen matkan ajaa kylmällä koneella ja jättää siihen, seuraavalla startilla sammuu heti ja pitää sahata pitkä aika käyntiin. Mutta kun pitää kaasua pohjassa tuossa "puristuksettoman" starttailun aikana niin ei mene sitä bensaa turhaa sinne koneeseen/kattiin ja käynnistyykin nopeammin.
Tuo voi myös tuntua siltä että käy kolmella, kun pyttyihin menee aika paljon bensaa siinä starttauksen aikana ja sitten palaa pois huonosti käyden.
Itse en ole tuota venttiiliä kysellyt kun ei tuosta haittaa ole, kun sen tietää.