Onko tietoa mikä on vika kun kuivalla asfaltilla lähtee liikkeelle niin muutaman sekunnin ajan rytkäyttää takapäätä aika lailla , sama myös peruuttaessa. Lumella / jäällä lähtee ihan normaalisti.
Ajaessa ei tunnu mitään eikä myöskään äännä.
Transit 92 voimansiirto ongelma
-
Re: Transit 92 voimansiirto ongelma
Vaihda öljyt perään! Ilmeisesti on lukkoperä?
-
Ei ole lukkoperä. Öljyn vaihto varmaan tarttee kokeilla.
Olisiko kyseessä off-road-ilmiö nimeltä powerjump? Tuohon auttaa iskareiden vaihto. Transitissa on iskarit sillai, että taka-akselin fore-aft-liikkuminen mahdollistuu aika helposti. Ameriikan vaneissa, niinku chevyssä powerjump on ratkaistu sijoittamalla iskarit toinen etu, toinen takapuolelle akselia, dodgessa taas riittävän pitkien "varsien" perään.
Tutkin itse tuota powerjumppia mun '88 transitissa. Ominaisuudet parani iskareiden vaihdon jälkeen. Tosi syrjä asentaisi kolmannen iskarin vaimentamaan tuota taka-akselin kiertymistä.
Nimensä mukaisesti powerjump johtuu voimasta, jota Transitissa on riittävästi
Tutkin itse tuota powerjumppia mun '88 transitissa. Ominaisuudet parani iskareiden vaihdon jälkeen. Tosi syrjä asentaisi kolmannen iskarin vaimentamaan tuota taka-akselin kiertymistä.
Nimensä mukaisesti powerjump johtuu voimasta, jota Transitissa on riittävästi

"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
-
Toi voimahan se on transitin suurin ongelma muutenkin . Voimaa on muttei aina välity tiehen.
Tässä kyseisessä voimanpesässä on jo jouset ja iskarit vaihdettu. Mahtaako vaan pahentaa asiaa
kun perä vähän korkealla.
Tässä kyseisessä voimanpesässä on jo jouset ja iskarit vaihdettu. Mahtaako vaan pahentaa asiaa
kun perä vähän korkealla.