

Ja ruokitaan tätäki ketjua (ni saadaan kaks ocf.n miestä peräkkäin tähän)tursas kirjoitti:Sierraan ostin käsinpesun 21 €, jonka seurauksena kaikki lukot, luukut, bensakorkki mukaanlukien jääty kiinni, eiku takas lämpimään ja kaikkien kuivaus ja rasvaus.
Nesteiden lisäyksiä; litra jäähdytysnestettä, puoli litraa öljyä, puoltoista litraa pissapojan tiivistettä ja puoli litraa Masinolia tankkiin, jarrunesteet unohtu...näillä pitäis taas edetä vuoden loppua kohti...
Joko on toi osa asennettuna ja säädettynä? Kerros mielipiteitä kyseisistä varsista? Onkossvart kirjoitti:Ensi viikolla tuunataan taakse eibachin camber kittiä sitten.
Mun sierran meinasivat laittaa ajokieltoon kun päästöt oli aika pahasti rikkaalla, onneksi oli ruuvari taskus niin pyöräytin siinä ringin laihemmalle ja leima tulitursas kirjoitti:Kävin vaihtaa öljyt Tiksin Nesteen nosturipaikalla, 35 min ja 16,55 EUR, vähän kallista. Taidan vaihtaa vielä laturin hihnan parkkipaikalla, kun se näyttäis paprujen mukaan jo 5 vuotta siellä vinkuneen...
jatketaas...hain vikalistan katsastuskonttorilta...2 hylsyä ja 5 korjauskehotusta, tästä on hyvä jatkaa seuraavan kuukauden...
- heilahduksenvaimentimen kiinnitys, vasemmalla takana alempi- Välyksellinen, korjattu, ei muuta..tursas kirjoitti:Vikalistaa lyhennetty....
- pakoputken etupään tiiviste vaihtu
- reikä umpeen pohjalevystä
- vasemman etupuolen jarrupalat, raidetangon pää ja hammastangon suojakumi..
- laatikollinen kaljaa...tästä hyvä jatkaa huomenna, eiku siis tänään...
- oikee helma hitsattu, paklattu ja pohjamaalia
- oikee hammastangon kumi ja raidetangon pää
- oikeet etujarrupalat, hieman arvoitukseksi jäi sen rautalangan asento ja merkitys...
..noniin, nyt paikkailin noita viikonlopun tuunailuja, vasen etujarrupala oli menny väärin päin, vähän rohisi ja ratti jäi vinoon, mutta pyörät tuntuisi olevan suht suorassa, pitää raidetangon päitä vielä vähän säätää, jossain välissä...