Tollanen venttiili aiheuttaa harmaata híusta... ja tietty lompakkoon katoa.
Fordi kävi vuosihuollossa ja ei käynyt sen jälkeen kunnolla. No uudestaan huoltoon ja siellä kertoivat että toi venttiili on mennyt, eikä aiemmin tehdyt huoltotoimet olisi millään tavalla tuota aiheuttaneet. No ei tietenkään, mene ja tiedä.
Onko mahdollista jos polttaineensuodattimen vaihdossa kiertoon jäänyt ilma hajottaisi tuon?
Ja onko ylipäätänsä tavallista että on vaihtokunnossa 120000km kieppeillä?
Itse en juurikaan moisesta ymmärrä joten pitää ihan asioikseen täälä kysyä. Toki kiinnostaa, varsinkin kun korjaustoimi on aika kallis...
Focus 2008 1,6 D egr-venttiili
Re: Focus 2008 1,6 D egr-venttiili
Vaimon autoon vaihdettiin juts helmikuussa,625 euroa tuli maksamaan.
Tänään auto vietiin taas Fordille.
Yli 80 vauhdissa motarilla näyttöön tulee vilkkumaan punaisella teksti engine fault ja jotain.
Auto on -07 1.6 tdci 125 000 mittarissa
Autosta ei ole ollut kuin harmia,vaikka ajateltiin mukamas ostaa kakkosautoksi vähän
"parempi" kottero.
Jatkuvasti vilkuttaa jotain valoja,pisin riesa on tuo airbac valo joka vilkkuu kuin missäkin
huvipuistossa.
Saa nähdä mitä siellä Osla autossa sille nyt tehdään.
Se on kans yks Värnäsen korjaamo koko paikka.
Tänään auto vietiin taas Fordille.
Yli 80 vauhdissa motarilla näyttöön tulee vilkkumaan punaisella teksti engine fault ja jotain.
Auto on -07 1.6 tdci 125 000 mittarissa
Autosta ei ole ollut kuin harmia,vaikka ajateltiin mukamas ostaa kakkosautoksi vähän
"parempi" kottero.
Jatkuvasti vilkuttaa jotain valoja,pisin riesa on tuo airbac valo joka vilkkuu kuin missäkin
huvipuistossa.
Saa nähdä mitä siellä Osla autossa sille nyt tehdään.
Se on kans yks Värnäsen korjaamo koko paikka.