Ford fiestassa ongemia...

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
tuning
Viestit: 17
Liittynyt: 22 Touko 2005 10:51
Paikkakunta: nurmes

Ford fiestassa ongemia...

Viesti Kirjoittaja tuning »

elikkä toi kyseinen auto on vm.82 mk1
se ei pysy käynnissä ja se rätisee ja rytkyy
mikä vois olla ongelmana?????









:lol:
Ford Fiesta-82
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

ford siesta..?
mehicon vientimalli..ne on ennenkin sekottanu kirjaimia :lol:
ei sieltä mitään junia t...
lateksi
Viestit: 138
Liittynyt: 15 Helmi 2005 08:14
Paikkakunta: Multia

Viesti Kirjoittaja lateksi »

putsaa kaasari ja uusi tulpat, käret, konkka, jakajankansi, niin eiköhän ala käymään.
kuolio
Viestit: 40
Liittynyt: 10 Huhti 2005 21:39

Viesti Kirjoittaja kuolio »

Itellä joskus oli fiesta, ja samaa teki, kun oli jäänyt puolan johto löysälle... kannattaa tarkistaa se ja kaikki tulpat yms. että johdot on hyvin kiinni.
Ford Escort 1.8i 16v Sport Farmari -96
tuning
Viestit: 17
Liittynyt: 22 Touko 2005 10:51
Paikkakunta: nurmes

Viesti Kirjoittaja tuning »

kiitos vastauksista!!! :D

mut tota siesta juttuu mä en tajunnu :shock:
Ford Fiesta-82
hynkkeli
Viestit: 29
Liittynyt: 07 Huhti 2005 16:16

Viesti Kirjoittaja hynkkeli »

No eikös Fiesta vietä siestaa, jos ei kerta ole mihinkään liikkumassa?
Capri69
Viestit: 8
Liittynyt: 15 Helmi 2005 13:06
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Capri69 »

Kaasarista kannattaa ekana kattoo ja putsata neulaventtiilin suodatin..
tuning
Viestit: 17
Liittynyt: 22 Touko 2005 10:51
Paikkakunta: nurmes

Viesti Kirjoittaja tuning »

Heh Heh :D
kyllä se liikkuu mutta pätkimällä eikä se pysy käynnissä jos ei paina kaasua!
Ford Fiesta-82
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Se on sitä legendaarista "kengurupensaa"! :D
Kait pitäs ensin tarkistaa kipinät ja mitata tulpanjohtojen vastukset. Jos OK, sitten tarkistaa alipainesäädin ja putsata kaasari.
Avatar
Megado
Viestit: 628
Liittynyt: 02 Helmi 2005 15:51
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Megado »

Monteonisti kirjoitti:Se on sitä legendaarista "kengurupensaa"! :D
Kait pitäs ensin tarkistaa kipinät ja mitata tulpanjohtojen vastukset. Jos OK, sitten tarkistaa alipainesäädin ja putsata kaasari.
Kallis on mittari jos meinaat eristysvastusta mitata.
Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
Avatar
Megado
Viestit: 628
Liittynyt: 02 Helmi 2005 15:51
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Megado »

Niinpä kenttiin saa halvalla uudet johdot, taitaa itellä olla talliperukoilla
setti noita.
Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Tarkoitin johtojen "pituusvastusta", sen voi mitata 10€ yleismittarilla. Pitäis vastuksen kasvaa suhteessa johdon pituuteen, siis nelosella pienin ja ykösellä suurin, siis jos "normaali" kone ja jakaja nelosen puolella, ei siis tarvi tietää edes oikeita arvoja! :twisted:
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Mulla oli ja joskus tuollaista ongelmaa, vikana oli kaasarin maadotus (!!) jolloin se sähkösolenoidi siinä kaasarin kupeessa räpisi ja pärisi koneen tärinän mukaan :shock: Vedin sitten vaan kaasarin vähän tiukemmalle ja se oli siinä.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Vastaa Viestiin