Ford taitaa päästä ennätyskirjoihin koska UUSISTA autoista ovensaumat ruostuvat

Tällä hetkellä fordin mallisto on todella hyvän näkösiä mutta sehän on huonompi kun ladat ja muut joita on pidetty huonoina merkkeinä.
Ford ja pääsee taivaaseen
Kuivui liian nopeaan, liian kovaksi...Foortman kirjoitti:Eikös Fordin hitsaus saumojen massassa ollut jotai vikaa ?? Kovettuko ne ennen aikojaan vai kuinka se menikään ja toki tuollasen homman pitäs takuun kautta mennä.
Volvo voitti?farmisierra kirjoitti:...että ruotsalaistutkimuksen mukaan focus tai mondeo oli toisiks ruostuvin henkilöauto. ykkösenä oli joku korea/jaappanilaismerkki. Tutkimusta oli tehnyt joku ruotsalainen korkeakoulu, kuulin radiosta. Sikäli ikävää, että itse pidän fordeista. Aikaisemmin minulla oli vm84 fiesta, ja täysin kova ja ruosteeton. Onkohan laatu laskenut?
ja tutkimus oli tuore, tälläviikolla radiossa.
Melkein, Audi A4 oli eka, Volvo toinen ja Saab kolmas...Nsa kirjoitti: Volvo voitti?niin ja saab varmaan toisena
Ompas... Ford Taunus!DragoN1982 kirjoitti: MIKÄÄN AUTO EI OLE TÄYDELLINEN...
Jotain tuollaisia huhuja minäkin olen kuullut... Aika hullua kun ei omaa autoaan saa enää edes suojatajanzamar kirjoitti:mulle on jopa pari tyyppiä uuden auton ostettuaan sanonut että niitä ei edes saa suojata,tai takuu umpeutuu siihen paikkaan!
en tiedä onko tuo joku väärinkäsitys asiassa vai mistä on kyse kun omaa kokemusta ei ole,mutta näin..
olisko tuommoinen oikeasti mahdollista..?
höpisivät sen perustuvan siihen että massan alle saattaa muodostua tasku..