Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Otin sirpasta kannen irti ja sitten huomasin että venat ovat aivan valkoiset eli on hieman laihalla käyny . Kysymys olisikin että että kannattaisko ostaa uus bensapumppu vai isommat suuttimet? Mistä halvalla?
Koneena 2.1 (lohko porattu) IS OHC EFI bf134 nokalla,peltipakosarjalla ja vaparilla. venttiilit täytyy mittaa kun näyttävat vakioita isommalta. Auto tuotu Saksasta 1.6 moottorilla joten olisiko pumppu kenties liian pieni?
Onkos koitettu muita konsteja seoksen rikastukseen ensin(b-paineen nosto,ilmamäärämittarin ronkkiminen) ?
Ei se pumppu välttämättä pieni ole,käy vaan laihemmalla jollain alueella.
Onko ollut nykymisiä ajossa,laihan seoksen takia vai oliko vaan väri "ongelmana" ?
Esim. mulla oli ohc tic 4wd cossun ruiskulla ja se kun oli lambda ohjattu niin venttiilit oli valkoiset kun koneen avasi.Tyhjkäynnillä/normi ajossa kävi laihemmalla kuin normi ohc:t yleensä. Mitään vaivaa siitä ei muuten ollut.
no ei ole vielä muita konsteja kokeiltu. pitäs paineensäädin sitten varmaankin hommata ja jos vielä kerrot miten tuota ilmamäärämittaria säädetään niiin se olisi loistavaa. Ei ole esiintynyt nykimistä ajossa.
No perus säätö on sillä 6-koloavaimella ja sitten sieltä kannen alta pystyy sitä jousen kireyttä muuttamaan joka vaikuttaa koko skaalaan.
Kun löysemmälle jousta laittaa niin rikastaa seosta koko alueella. Raja tietysti tulee jossain vaiheessa mutta seosmitttari ja kokeilun kautta.
Suuttimia on oikeestaan turha vaihtaa isompiin,riittävät n.170 asti jolloin alkaa koko ruisku muutenkin kannattaa vaihtaa toiseen.
Se ilmamääräläppä on kokonaan auki ~3500rpm ylöspäin ja seos lasketaan sen jälkeen kierroksista ja kaasuläpän asennosta.
Ei mulla scorppios ainakaan auttanu sen rukkaaminen yhtää, tyhjäkäyntipäästöt vain nousi. Autos oli fr30 nokka 44 imuvenat ja laskettu kansi, ruttu vajaa 12.