Terve,
Olen aloittelija fordien parissa ja nyt tuli hankittua rokkiralli sierra jossa on 2.0L ohc kaasarilla kiinni. Haluaisin rakentaa parempaa konetta suht edullisesti joten mitä pitäisi tehdä? Kannattaako tehdä 1.6 litraisesta vai 2.0? Varmaan perus viritykset nokka, kansi, tuplat, peltisatsi? Tehoa ei nyt niin älyttömästi tarvitsisi mutta aina hevoset ovat kotiinpäin mitä ulos saa =)
Kiitokset vastanneille ja auttaneille.
Ohc viritys?
Re: Ohc viritys?
2L ehdottomasti ja tuossahan nuo jo tulikin millä lähteä liikkeelle.JeppeGTI kirjoitti: Kannattaako tehdä 1.6 litraisesta vai 2.0? Varmaan perus viritykset nokka, kansi, tuplat, peltisatsi? .
gti golo palloilija
Re: Ohc viritys?
Meinaat että siitä 1.6L ei saa tehtyä? ku sattuu olemaan 2.0 autos kiinni ja meinasin et jos tekis 1.6 ku olis sellainen tiedos, mut varmaan hakuun 2.0l konetta siis. Dochista on turha alkaa tekemään? Sellainenkin lepäisi lähettyvillä.
Re: Ohc viritys?
Voihan siitä 1,6L:sta tietty tehdäkin(jos on vanhempi,ei Emax) mutta tilavyyden tuoma etu on kyllä aika reilu heti kättelyssä.
Doch ei ole ollut oikein viritys ystävällinen,ennemmin scorpionin 2,3L sitten.
Doch ei ole ollut oikein viritys ystävällinen,ennemmin scorpionin 2,3L sitten.
gti golo palloilija
Re: Ohc viritys?
Kiitokset näistä! Nyt on paljon helpompi jatkaa eteenpäin suunnittelussa.
Re: Ohc viritys?
E-max kannella saattais saada hyvänkin alhaalta vääntävän koneen katukäyttöön tai jokkikseen, mutta se vaatiis vähä asiaan paneutumista ja tutkimista.
Itsellä loppui mielenkiinto
Itsellä loppui mielenkiinto

Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala