Ford Sierra 2.0is CLX viat

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
patepevo

Ford Sierra 2.0is CLX viat

Viesti Kirjoittaja patepevo »

Tuli vaihdettua vanha 2.0 OHC 83 sierra kuvankauniiseen 2.0is CLX 92-versioon. vanha palveli kunniakkaasti 10 vuotta mulla. Kyselisin tyyppivikoja uuteen malliin, ainakin ohjaustehostin (siis mikä se on) vaatii uudet öljyt vähintään. Kantta ei kai tarvi koneistaa hetkeen, kun edellisen omistajan ja AKEn mukaan kone on vaihdettu ja ajettu noin 195 000 km. 300 tonnin jälkeenhän tulee dohckikkoneeseen kansiremppa? Sähköherkuista kysyn sen verran, että pitäiskö kummastakin etuovesta keskuslukko toimia? Mulla toimii vain kuskinovesta..kun ei tiedä.. manuaalisesti avannu kaiken ennen.. Kiitos tiedoista.. neljäs Fordi putkeen.
patepevo

Re: Ford Sierra 2.0is CLX viat

Viesti Kirjoittaja patepevo »

tarkoitus olis kunnostaa tää uus vekotin semmoiseen kuntoon, että olis autoa mulle työmatka-ajoon ja satunnaiseen kaupunki-ajoon seuraavaksi 10 vuodeksi. mondeoon en vaihda ihan heti. ei etuvetoa. ohjaustehostimen öljyt kuplii tyhjäkäynnillä, olisko tiivisteet jostain menny? älyttömän vaikea ajaa verrattuna vanhaan 2.0 ohc- vanhukseen, olen kuitenkin ammattikuljettaja. raskaalla puolella tosin..
Vastaa Viestiin