kikkailuilla näkyviin dataa
-
- Viestit: 184
- Liittynyt: 15 Heinä 2010 20:57
kikkailuilla näkyviin dataa
olen lukenut jostain että jollain toimenpiteillä sais mittaristoon näkyviin kaikkea "kivaa" ylimääräistä tietoo? tms.
Re: kikkailuilla näkyviin dataa
Miniläppäri, mokkula ja redtube > done.
Oikeesti tarkotit varmaan jotain tällästä http://www.jj-tuonti.com/scangauge-moni ... -1034.html ?
Oikeesti tarkotit varmaan jotain tällästä http://www.jj-tuonti.com/scangauge-moni ... -1034.html ?
Re: kikkailuilla näkyviin dataa
Ja jos uusi digitaalimatkamittarihässäkkä, niin trippimittaria pidä pohjassa, samalla virrat päälle tai starttaa ni jottai ihmeitä tulee, ei pornoa kuitenkaa...
Mondeo ST220 -04
Sierra cosworth -91
Sierra cosworth -91
Re: kikkailuilla näkyviin dataa
Self Diagnostics Mode
The Self Diagnostics Mode gives you in-depth information about your engine and the actual numbers in digital. To use it, follow the steps:
Insert Key but do not turn it on
Press and hold the Trip Meter Reset Button
While holding the reset button, start your car and continue holding the button
Within 10 seconds, the display should change to "test" in LCD font and the needles will do a full sweeping. Release the Button
Pressing the button will now cycle through some 17 different modes
1.Shows a Gauge Sweep
2. Shows all 8's on the LCD (LCD TEST)
3. Illuminates all the bulbs on the dash
4. Displays hexadecimal value for ROM level
5. Displays the hexadecimal value for EE level
6. Shows DTC (Diagnostic Trouble Code)
7. Digital Speedometer - mph
8. Digital Speedometer - kph
9. N/A
10. Digital tachometer
11.Fuel volume
12. Engine coolant temperature
13. Battery voltage
14. ABS fail
15. Electronic brake distribution (EBD) failure
16. Illumination
17. Crank Sense
The listing of the DTC (Diagnostic Trouble Code) from Number 6 above can be found on the DTC Codes page to view the list of codes and its meanings of it.
The Self Diagnostics Mode gives you in-depth information about your engine and the actual numbers in digital. To use it, follow the steps:
Insert Key but do not turn it on
Press and hold the Trip Meter Reset Button
While holding the reset button, start your car and continue holding the button
Within 10 seconds, the display should change to "test" in LCD font and the needles will do a full sweeping. Release the Button
Pressing the button will now cycle through some 17 different modes
1.Shows a Gauge Sweep
2. Shows all 8's on the LCD (LCD TEST)
3. Illuminates all the bulbs on the dash
4. Displays hexadecimal value for ROM level
5. Displays the hexadecimal value for EE level
6. Shows DTC (Diagnostic Trouble Code)
7. Digital Speedometer - mph
8. Digital Speedometer - kph
9. N/A
10. Digital tachometer
11.Fuel volume
12. Engine coolant temperature
13. Battery voltage
14. ABS fail
15. Electronic brake distribution (EBD) failure
16. Illumination
17. Crank Sense
The listing of the DTC (Diagnostic Trouble Code) from Number 6 above can be found on the DTC Codes page to view the list of codes and its meanings of it.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: kikkailuilla näkyviin dataa
Onko toi "6. Shows DTC (Diagnostic Trouble Code)" samoja mitä ne lukee katsastukses OBD-portista?
Re: kikkailuilla näkyviin dataa
En tiedä minkä kaikkein järjestelmien (ohjainlaitteiden) vikakoodit (DTC) tuossa näytössä mahtaa näkyä.
Katsastuksessa ei lueta obd-portista kuin moottorinohjainlaitteen vikakoodit. Myös tallennetut vanhat (ei enää aktiiviset) vikakoodit aiheuttavat hylkäyksen. Tämä yllättää monen autoilijan. Turvatyyny- ja abs/esp-järjestelmien viat ilmenevät mittariston vikavalona ja ovat myös hylkäysperuste.
Korijärjestelmien, kuten keskuslukko, ilmastointi jne, vikakoodeista ei olla katsastuksessa kiinnostuneita, joten niitä ei obd-testissä testata. Eikä sitäpaitsi katsastusasemien testerillä niihin yleensä kiinni edes pääse. Moottoriohjainlaite on standardoitu niin, että se toimii yleistestereillä.
Sitten on erikseen testerit, joilla pääsee eri automerkeissä kiinni jokapaikkaan. Ne ovat tarkoitettukin sitten huolto ja korjauskäyttöön.
Onneksi mulla onkin sellainen eli tällainen...http://www.x431.com/
Katsastuksessa ei lueta obd-portista kuin moottorinohjainlaitteen vikakoodit. Myös tallennetut vanhat (ei enää aktiiviset) vikakoodit aiheuttavat hylkäyksen. Tämä yllättää monen autoilijan. Turvatyyny- ja abs/esp-järjestelmien viat ilmenevät mittariston vikavalona ja ovat myös hylkäysperuste.
Korijärjestelmien, kuten keskuslukko, ilmastointi jne, vikakoodeista ei olla katsastuksessa kiinnostuneita, joten niitä ei obd-testissä testata. Eikä sitäpaitsi katsastusasemien testerillä niihin yleensä kiinni edes pääse. Moottoriohjainlaite on standardoitu niin, että se toimii yleistestereillä.
Sitten on erikseen testerit, joilla pääsee eri automerkeissä kiinni jokapaikkaan. Ne ovat tarkoitettukin sitten huolto ja korjauskäyttöön.
Onneksi mulla onkin sellainen eli tällainen...http://www.x431.com/
Kaikki vikakoodihuolesi heitä!
Vikakoodinlukua ja muita apuja: vikakoodi@gmail.com
Vikakoodinlukua ja muita apuja: vikakoodi@gmail.com
Re: kikkailuilla näkyviin dataa
Focus 1.0 edition a6 2017