Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottorin hengitystä paremmaksi esim. st200 imusarjoilla ja kaasuläpällä+ modattu ilmanputsarikotelo virtaavammalla suodattimella tai vv-suodatin jolle ohjataan riittävästi kylmää ilmaa, avarampi putkisto, kannen kanavien tasoitus/muotoilu ym. kansityöt, viri nokat +säädettävät nokkapyörät, lastutus\kokonaan uusi moottorin ohjausjärjestelmä (vaikutus on lähinnä kiinni muista koneeseen tehdyistä muutoksista. Vakio koneessa ei juurikaan hyötyä hintaan nähden)... tuossa nyt jotain noin alkuun! =) Vapari koneen viritys aina hintavaa puuhaa. Bensa pumppua ei tarvitse vaihtaa mutta säädettävä bensanpaineen säädin olisi suositeltava.
------------------------------------------------------------------------------------------
Escort RS2000 F1 edition -96
Olis oma kysymys tähän: Kannattaako laittaa St200 suuttimet, st200 imusarjojen ja kaasuläpän kanssa?. Kyseessä siis tavallinen 170hp malli, mihin tulossa noi kamat (ehkä).
vähemmällä pääset ku unohdat koko virittämisen. voin sanoo ihan suoraan että jollakin pakoputkivirityksellä ja vapaavirtaussuodattimella et saa muutakuin kovemmat pako ja imu-äänet. ja vaihtelemalla jotain st200:n osia niin saat korkeintaan sen 30 heppaa ehkä hyvällä säkällä lisää tehoa koneeseen ja se 30 ei varmana lisää autosi suorituskykyä p*skan vertaa.
Kannattaa käyttää niitä st200 suuttimia jos imusarjat yms. st hilppeet sinne vaihtaa. Vakio suuttimilla toimii mutta ei saa koko hyötyä irti, sillä seos jää aavistuksen liian laihalle täyskaasukiihdytyksessä tuoton hiipuessa. Jostain kun löydät osat esim. 200-300€:n hintaan niin erittäin edullisia ja helppoja lisätehoja mielestäni.
------------------------------------------------------------------------------------------
Escort RS2000 F1 edition -96
Järkevintä lienee vaihtaa koko st200 tekniikka eli moottorinohjaus myös! Tuossa kaverin cougar projektista tarinaa Itsellä ei normi kutosesta kokemusta joten en osaa sanoa kuin paljon on eroa. Kaverin mukaan ero erittäin suuri.
Pakosarjoja ja yhdysputkea ei kannata unohtaa.
ps. Jos auton haluaa niin onko se voorti? psII. Tehokas auto? No ei taida olla varaa sellaiseen. Pomon remmiahdettu Z06 vette rupeaa olemaan jo jotain sellaista
No sain imusarjat, suuttimet ja kaasuläpän käsiini. Muuta ei tällä kertaa... Kannattaako suuttimien vaihto pelkästään näillä? Pakosarjoja ei ole aikaa vaihtaa (ebaysta sais kivannäköiset alle 300 puntaan)