Ruisku ohari

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
0hc*
Viestit: 7
Liittynyt: 31 Heinä 2008 01:03

Ruisku ohari

Viesti Kirjoittaja 0hc* »

Auto siis ruisku ohc koneella. Ongelmaa on sellaista että tulpat on aivan älyttömän vaaleet eli käy siis laihalla (Bensansaanti ratkaistu välisäiliöllä konehuoneessa johon kaasarin pumppu työntää tankista bensaa ja painepumppu pumppaa suuttimille ja sieltä takaisin säiliöön. Säiliöstä myös lähtö takaisin tankkii.). Voiko tuo välisäiliö jotenki vaikuttaa siihen että ei saa bensaa tarpeeksi? Sellainen outo vika on myös et ku auton antaa käydä tyhjäkäyntiä ja painaa kaasua nii sytkäennakko muuttuu jotain 5-10 astetta myöhemmälle tämä korjaantuu jos painaa todella sievästi kaasua niin sytkäennakko palaa säädettyyn kohtaan... Sitte kun otin kaasunasentotunnistimen johdon irti nii sytkänennakko rupesi pelaamaan oikein. Ei enää vaeltanut vaan pysytteli oikeassa kohdassa. Auto pelaan iha ok ilman sitä johtoa et mikäköhä merkitys sillä edes on vai onko auto nyt jossain vikatilassa ja siksi pelaa? :roll:
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: Ruisku ohari

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Välisäiliö ei vaikuta seoksen rikkautee mitenkään jos siellä säiliössä bensaa on pumpulle tarpeeksi.
gti golo palloilija
Vastaa Viestiin