Kenelläkään sähkökaaviota 89-escortin keskuslukitukselle?
Kenelläkään sähkökaaviota 89-escortin keskuslukitukselle?
pitäs varaosaraadosta alakaa ajoautoon rakentaa keskuslukitus, nimittäin tuossa 89:ssä näkyi fordin keskuslukituslaitteet olevan kaikissa kahdessa ovessa ja takaluukussa, ja vielä toimivatkin mainiosti. ei varmasti oo monimutkanen laitteisto ja onnistunee ilmankin mutta olisihan tuo apuna jonkunlainen sähkökaavio laitteistosta. jos joltakin löytyy...? tai muuten tietoa systeemistä, en vielä ole tutkinut sen kummemmin mutta lieneekö muita laitteita kuin ovissa ja luukussa moduulit vai onko joku keskuspoksi vielä erikseen?
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Re: Kenelläkään sähkökaaviota 89-escortin keskuslukitukselle?
eipä enää tarvetta, yksinkertanen systeemi oli ja tosi helppo asentaa. hienosti pelaa. johtosarjojen pujottelu vaikein homma, helppoa kun sai ensin purkaa toisesta ja näki miten kuuluu olla, sitten vain istutus toiseen. virrat sulakerasialta, varaosa-autosta siirsin senkin johdon sinne oikeaan pinniin, (keskuslukko). nyt aukeaa ja sulkeutuu kaikki kaksi ovea ja takakontti kerralla... 8)
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.