Escort mk3/4 1.3 valensia -> 1.4 tai 1.6 cvh

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
pvdriver
Viestit: 470
Liittynyt: 23 Joulu 2009 12:02
Paikkakunta: Kainuu
Viesti:

Escort mk3/4 1.3 valensia -> 1.4 tai 1.6 cvh

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

tuossa saattas v-loppuna olla taas parin varaosaekkerin hakua. olis tiedossa ainakin päällepäin koht. hyväkorinen ja ilmeisen vähänajettu 5d 1.3. tosin kenttiläisperäsellä tikkukoneella ja nelivaihteisella lootalla. mitäs tykkäävät konttorilla jos tilalle vaihtus 1.4 tai 1.6 cvh ja tietysti samalla 5 vaihteinen? meneekö 1.4 -kone tuommosenaan, vaatiiko muutoskatsastusta tms.? 1.6 -tapauksessa vaatinee jarrujen päivityksen mutta se ei ongelma, ne kun samalla löytyisivät varaosakotterosta, mutta onko katsastusteknisesti mahdollista? onko kokemusta?
Viimeksi muokannut pvdriver, 25 Syys 2010 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Escort mk3/4 1.3 valensia -> 1.4 tai 1.6 cvh

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Noin alkajaisiksi, kolmoseskorttia ei oo tehty 1.3 Valencialla.

Ja toiseksi, ei tossa mitään ongelmaa ole.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
pvdriver
Viestit: 470
Liittynyt: 23 Joulu 2009 12:02
Paikkakunta: Kainuu
Viesti:

Re: Escort mk3/4 1.3 valensia -> 1.4 tai 1.6 cvh

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

No mikä se onkaan se >-86 tikkukone... Meinaat että leimalle vaan?
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
pvdriver
Viestit: 470
Liittynyt: 23 Joulu 2009 12:02
Paikkakunta: Kainuu
Viesti:

Re: Escort mk3/4 1.3 valensia -> 1.4 tai 1.6 cvh

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

niin miten se oikein menee, normaali muutoskatsastus vai? siis 16satasen kone, loota ja takajarrut?

olisi siis tosiaan pari varaosaraatoo joista yhden kelposen vois saada läjättyä.

mitä kolmosekkeriä ei valensialla? no mikähän tuo sitten kun 88vm ja tikkukoneella... :roll:
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Escort mk3/4 1.3 valensia -> 1.4 tai 1.6 cvh

Viesti Kirjoittaja Krisse »

81-85 = Mk3, ainoa Valenciamoottori 1.1
86-90 = Mk4, ainoa Valenciamoottori 1.3
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
pvdriver
Viestit: 470
Liittynyt: 23 Joulu 2009 12:02
Paikkakunta: Kainuu
Viesti:

Re: Escort mk3/4 1.3 valensia -> 1.4 tai 1.6 cvh

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

Niin, no kolmonen ja kolmonen, onko tuo nyt sitten nelonen vai miten se lasketaan, eihän se oo ku naamanpesumalli edellisestä... Laitoin otsakkeeseen molemmat samoja autojahan ne...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Vastaa Viestiin