Eli olen suunnitellu samaa asiaa mitä aina välillä teksteissä tulee vastaan mutta itselle ei sieltä ole vastausta löytynyt tai sit olen päästä vajaa.
Tarkoituksena olisi tehdä suht koht kireä kone mutta pitäisi kestää, ajatuksena virinokkaa, uusia kankia ja tarpeen mukaan uudet mukit, kanneksi mietin työstettyä (jos tarvii?) skorppion 16venasta.
ja kysymys kuuluu: kestääkö dohcin alakerran laakerit miten paljon tehoja tai ylipäätään, olisiko hyvä vaihtaa punametallilaakerit? (tavoitteena ei kumminkaa hirveitä lisäyksiä 150-alta 200hv?)
Tilasin juuri uuden kytkimen ( http://www.race.fi/fi/product/256-Black ... 82%AC.html ) ja sen myötä rupes peräreijän ympärillä kutkuttelee pientä lisätehoa, tarkoituksena ei ole ostaa kaikkia osia uutena vaan soveltaa eri osia, eri autoista ym. elikkä jos mukit haluaa niin meneekö volkkarin mukit ym. sovellusta, ehdotuksia saa antaa!
Varmasti jäi tässä innostuksen myötä paljon kirjoittelematta ja epäselvästi kerrottua aikeista mutta kyselkää ni yritän parhaani mukaan selventää fantasioitani.
-92i Sierra Dohc "viritys" ei turbotus
-92i Sierra Dohc "viritys" ei turbotus
Ford Sierra 2.0i OHC -88
Ford Sierra 2.0i DOHC -90
Ford Sierra 2.0i DOHC -92
Ford Sierra RS Cosworth -88
Ford Mondeo STW220 -03
Ford Sierra 2.0i DOHC -90
Ford Sierra 2.0i DOHC -92
Ford Sierra RS Cosworth -88
Ford Mondeo STW220 -03
Re: -92i Sierra Dohc "viritys" ei turbotus
Hommaat joko efi ohc.n tai 2.3 litrasen 16 tappisen moottorin ja sit teet jotain 

Re: -92i Sierra Dohc "viritys" ei turbotus
jos löytys tommone 2.3l skorpparin kone ni saa laittaa viestiä, onko kestävyydeltään sierran koneeseen verrattina millasia eroja? eli jos vaikka innostuisikin sen turbon kylkeen sit laittaakin?:D
Ford Sierra 2.0i OHC -88
Ford Sierra 2.0i DOHC -90
Ford Sierra 2.0i DOHC -92
Ford Sierra RS Cosworth -88
Ford Mondeo STW220 -03
Ford Sierra 2.0i DOHC -90
Ford Sierra 2.0i DOHC -92
Ford Sierra RS Cosworth -88
Ford Mondeo STW220 -03