jees..
Löytyihan se 8)
Eli Ka sisätilan lämppärin moottorin purku;
Konepellin alta apparin puolelta,
- tuulilasinpyyhkijä pois
- muvihärpäke tuulilasin alareunasta pois, siis apparin puolikas
- ohjaustehostimen säiliö irti, kiinni 1 ruuvilla
- semmoinen "väliseinä" tms. joka siinä raitisilmasuodattimen kotelon edessä, kannattaa irroittaa reunasta muutama ruuvi, et saa vähän lisää tilaa suodatinkotelon poistamiseen.
- raitisilmasuodattimen kotelo pois, on aika ahdas, jos onnistuu irroittaa, niin kotelon kansi lähtee erikseen irti..on kiinni 4 ruuvilla kotelon kannen alareunasta. Ite "revin" väkivaltaa käyttäen pois.
Kasatessa kannattaa laittaa kotelo takaisin kahdessa osassa.
- sieltä alta moottorin suojakotelon kansi irti, kiinni 2 ruuvilla
- moottorin kiinnike irti, 2 ruuvia
Nyt onkin moottori sit irti, vielä piuhasta liitin auki (apukuskin jalkatilassa), ja moottorin voi poistaa.
Kannattaa vaikka kokeilla moottorin toimivuus esim. auton akusta jollain johdonpätkillä.
purku+kasaus meni n. 1,5h
Esivastus löytyy apukuskin jalkatilasta tuloilmankanavan kyljestä.
On helppo irroittaa ja vaihtaa. Näkyy jalkatilassa siellä yläreunassa..kaksi johtoa menee sisään suorakaiteen muotoiseen muovilevyyn, joka kiinni yhdellä ruuvilla. Uusi esivastus esim. motonetistä 16,50e.
Mulla oli polttanut esivastuksen ja samalla moottorille menevä liitin oli kärähtänyt oikariin.Ne kun vaihtoi niin taas toimii

...ainakin toistaiseksi
Mikko