Ajatuksena olisi työntää KKK KP39 turbo '92 ruisku dohciin. Auto on pelto/jäärata käytössä, joten koneen kestävyydellä ei käytännössä ole merkitystä, jos kilahtaa niin kilahtakoot (sais kuitenkin kestää kauemmin kun pelkän testiajon). Tarkoitus ei ole avata konetta ja ahdot olisi tarkotus pitää alhaisina (alle 0,5bar) ja kokeilla miten se käyttäytyy. Tiedossa on, kansi on herkkä halkeamaan (varsinkin vakiopuristuksilla) ja että muuttuvasiipinen turbo ei sovi bensakäyttöön (ei kestä pakolämpöjä), mutta mahdolliset menetykset on niin pienet, että kovasti tekee mieli kokeilla.
Lähinnä mietityttää tuo vakioruiskun riittävyys, mitä toimenpiteitä pitäisi tehdä, että bensapuoli riittäisi tuonne 160-180 hepan paikkeille? Bensapumppu? Suuttimet? Budjetti ei tämän sierran kohdalla ei ole kovin korkea, eli edes megasquirttia ei tähän projektiin kannata ehdottaa, panostan nekin rahat mielummin tulevaan OHC sierraan. Turbo ja välijäähy + imuputket ja pakoputket pois lukien, mikä mahtaisi olla realistinen summa, jolla tuon saisi toimimaan sen verran että sillä pääsisi pellolla ja jäällä päästelemään
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)